לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ביטוח פנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

עצמאות ורווחיות

היתרון הכי גדול בלהיות עובד עצמאי הוא כמובן החופש והיחס האישי. בתור עצמאים תהיו אחראים לגורלכם, בלי מעבידים ואנשים אליהם צריך להפריש רווחים, ותוכלו לתת ללקוחות שלכם את היחס החם והאישי שלא מתקבל בחברות הגדולות. עבודה כסוכן ביטוח עצמאי תאפשר גמישות מול לקוחות, לו"ז נוח יותר, הענקת מענה מהיר ונכון יותר, ופורמט שמאפשר להביא לקוחות באמצעות המלצות מפה לאוזן.

עצמאות היא הימור, אך בהרבה מאוד מקרים, ובמיוחד בתחום הביטוח, לו יש צורך עצום, ההימור קטן לאור סיכויי ההצלחה. הבסיס נמצא בלימודי ביטוח פנסיוני, אשר מקנים את כל הכלים לעבוד ולהצליח בתחום. המטרה היא לבחור במסלול הנכון, ולהצליח לעבוד עוד במהלך התואר כדי לצבור ניסיון.

תחום הביטוח הוא תחום רחב ומגוון מאוד, כאשר, למעשה, אפשר לבטח כמעט כל דבר. לאדם הממוצע יש מספר נכסים רבי ערך ועל מנת להגן על עצמו ועליהם בצורה אידיאלית, עליו לבטח אותם. לאור הצורך הבלתי פוסק הזה, המון אנשים בוחרים להיכנס לתחום הביטוח כדי להיות סוכנים ולהצליח לעזור לאנשים, במקביל לפרנסה טובה. השאלה המרכזית לאחר סיום ההתמחות היא האם כדאי להיות סוכן ביטוח עצמאי או דווקא להיות שכיר באחת החברות הגדולות. ובכן, לכל דרך יש את היתרונות והחסרונות שלה וכדאי מאוד להכיר את כל האופציות וההשלכות לפני שמבצעים את הבחירה הסופית.

לימודי ביטוח

היתרון הכי גדול בלהיות סוכן ביטוח עצמאי הוא כמובן החופש והיחס האישי. בתור עובד עצמאי תהיו אחראים לגורלכם, בלי בוסים או הנחיות תאגידיות, ותוכלו לתת ללקוחות שלכם את היחס החם והאישי, שלא מתקבל בחברות הגדולות. תוכלו להיות יותר גמישים, לתת מענה מהיר ונכון יותר ולמשוך לקוחות באמצעות המלצות מפה לאוזן. עם זאת, בתור עצמאי, הביטחון התעסוקתי תמיד נמצא בסימן שאלה, וקשה מאוד להתחרות עם המחירים של החברות הגדולות. בתור סוכן ביטוח שכיר, תמיד יהיה לכם את הגב של החברה שלכם, תוכלו להתקדם, אך יהיה לכם קשה להתנהל אישית מול לקוחות ותמיד תהיו רק עוד בורג במערכת, עם תקרה מסוימת מבחינת ההתקדמות.

במקום הנכון

כאשר אדם שואל את עצמו האם כדאי להיות סוכן ביטוח עצמאי או שכיר, הוא צריך להכיר את עצמו ולראות מה יותר מתאים לו מבחינה אישית. הבסיס להכל נמצא כמובן בהכשרה, וכדי להיות סוכן טוב יש ללמוד את המקצוע לעומק במכללה איכותית כמו מכללת אורין שפלטר. במכללת אורין שפלטר ניתן ללמוד כיצד להיות סוכן ביטוח פנסיוני או אלמנטרי בשנתיים בלבד, שכוללים ארבעה קורסי בסיס, שני קורסי השלמה וסטאז' של חצי שנה.


איך להיות סוכן ביטוח?

אנשים רבים הרוצים להיכנס אל תחום הפיננסים שואלים את עצמם איך להיות סוכן ביטוח ומה דרוש כדי לקבל את רישיון ההסמכה. ללמוד סוכן ביטוח זה ללמוד מקצוע לכל דבר אשר תוכל לעסוק בו בעתיד. ובכן, המסלול הוא קצר יותר משנדמה, כאשר ניתן לראות שבתוך כשנתיים אפשר כבר לפתוח עסק פרטי ולהתחיל להרוויח. החיים בתור סוכן ביטוח מתחיל הם אינם קלים, ולעיתים לוקח זמן לגייס לקוחות ולמכור להם פוליסות רווחיות. עם זאת, במכללת אורין שפלטר לומדים כיצד לדבר עם לקוחות, וכיצד לזהות איזו פוליסה מתאימה להם, כך שהרבה יותר קל להתמודד עם הקשיים ההתחלתיים.

סוכן ביטוח פנסיוני

בשלבים רבים במהלך הקריירה המקצועית של כל אחד מאיתנו עולות ספקות לגבי הרווחיות. האם היה אפשר להרוויח יותר בתחום אחר, או האם הכסף שווה את המאמץ. לשאלה האם שווה ללמוד סוכן ביטוח אין תשובה חד משמעית, כי מדובר במקצוע מורכב מאוד, אך גם מאוד מספק. אנשים שונים מתאימים לתחומים שונים, וכאשר רוצים מקצוע פרקטי מאוד, בו אפשר לעבוד גם כעצמאי וגם בתוך חברה גדולה, מקצוע הביטוח הוא נכון מאוד. באופן כללי, סוכני ביטוח איכותיים מרוויחים סכומים גדולים מאוד כאשר הם עולים במעמד ומשפרים את היכולות שלהם, שכן הצורך בהם תמיד קיים.

לקבל את כל הכלים

בתוך תחום הביטוח יש תת תחומים רבים וכל סטודנט במכללת אורין שפלטר יכול ללכת לכיוון אחר. חשוב להבין את התחום בו בוחרים, להתחבר אליו במידה מסוימת, ולרצות לקבל עליו את כל המידע כדי להצליח בו. במכללת אורין שפלטר מלמדים את הסטודנטים כיצד להתמודד בעולם הביטוח ונותנים להם את כל הכלים העדכניים ביותר לפני שהם יוצאים לשוק. יש כיום הרבה מאוד סוכני ביטוח, אך לא כולם מצליחים לקחת את עצמם ולהתרומם, אך אלו שקיבלו את כלים הכי טובים יכולים לפרוץ קדימה ולהצליח.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.