לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים נוספים אודות מסלול לימודי סוכן פנסיוני לחצו כאן

למידע עבור לימודי ביטוח פנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

למקסם את הרווח

תחום הביטוחים ומכירת פוליסות הביטוח הוא רווחי מאוד. אנשים רבים רוצים להשתכר בצורה טובה ולנצל את זמנם בעבודה עד תום. שכר של סוכן ביטוח משכר הבסיס, שהוא גבוה במיוחד, גם בתפקידים זוטרים ויכול אף לעלות בעזרת קידומים, וגם מורכב מעמלות, שגובהן שונה מחברה לחברה. כאשר עובדים בחברה, חלק נכבד מהרווחים על כל עסקה הולך לחברה, אך סוכני ביטוח רבים מחליטים לפתוח חברה עצמאית ולהתחיל למכור פוליסות מבלי הצורך להפריש רווחים לגורמים אחרים.

מרצה לביטוח

סוכן ביטוח מרוויח בכמה צורות ומכמה כיוונים שונים, ובכל מקרה, כבר בגילאים צעירים אפשר להגיע לסכומים של חמש ספרות בנטו. כאשר מתקדמים, שעות העבודה יכולות להיות נוחות יותר והתנאים הם הרבה יותר טובים.

 כמה מרוויח סוכן ביטוח פנסיוני

בעולם שבו תוחלת החיים נמצאת במגמת עלייה רציפה, והמודעות לחשיבות החיסכון לקראת גיל הפרישה והביטוחים השונים שקשורים לגילאים מבוגרים נמצאת גם היא במגמת עלייה משמעותית, אך טבעי הוא שגם הביקוש לשירותיהם של סוכני ביטוח פנסיוניים יתרחב - ובהתאם נהנים אנשי מקצוע מבוקשים אלה מהכנסות גבוהות. בין אם מטרתכם להתמצע בתחום הביטוח הפנסיוני ובין אם דווקא לימודי ביטוח אלמנטרי מעניינים אתכם - כדאי למצוא מסלול לימוד נוח ומקיף שידאג להכשיר אתכם בצורה מלאה לקראת היציאה לשוק העבודה בתחום מבוקש זה.

רגע... מה קרה במדינתנו הקסומה, שפתאום המודעות לחשיבות תכנון הפרישה עלתה והדרישה למתכנני פרישה בהתאם?

שלושה דברים עיקריים:
ראשית, נתחיל עם העובדה הפשוטה –חיים יותר שנים!
משמע, צריכים לחסוך הרבה יותר כסף, אם רוצים לחיות בכבוד ובאיכות חיים, לאורך כל שנות חיינו, כולל בפרישה.

נוסיף לזה את העובדה, שכולנו צורכים הרבה יותר בטרם הפרישה,
מסייעים לילדים ולנכדים, מטיילים ומבלים.
מה שעלול להשאיר אותנו ללא כסף לבן ליום שחור!

ונסיים בסיבה נוספת ששינתה את המציאות והיא
שבעבר המדינה לקחה הרבה יותר אחריות על הרווחה של כולנו,
כדוגמת הפנסיה התקציבית – שנעלמה מהעולם...
כיום מי שלא ידאג לפנסיה של עצמו כמו שצריך ויתכנן את שנותיו לאחר הפרישה
ימצא עצמו תלוי בחסדי אחרים וירגיש נטל על החברה...

נכון, אף אחד לא מלמד את אזרחי המדינה להתנהל נכון ולחסוך לפרישה,
ופה נכנס לתמונה איש המקצוע...
הדרך היחידה לעשות את זה בצורה אחראית ונכונה, היא מתכנן פרישה עליו הלקוח סומך ומלווה אותו שנים, איש אמונו.

מתכנן הפרישה הזה, הוא אתה או את, כי במציאות של היום, כל פורש חייב אחד,
לכן, לא כדאי לפספס את ההזדמנות הזו ולהגיע להכשרה קצרה ובה תלמד תכנון פרישה מקצועי הכולל בקיאות מיטבית ממוקדת פרישה בעולם המיסוי, ניהול הון, קרנות פנסיה, ביטוח וגם בעולם הפיננסיים.

בין אם סוכן הביטוח ירצה לעסוק בתחום הפרישה או בכל תחום אחר, ישנן שתי דרכים שבהן אפשר לעבוד כסוכן ביטוח פנסיוני: שכיר או עצמאי. סוכני ביטוח פנסיוניים שכירים מתחילים ברמת שכר של 8,000 ש"ח בחודש ועם צבירת הניסיון מגיעים למשכורות חודשיות של 16,000-18,000 ש"ח בחודש, לפני עמלות ובונוסים. בנוסף נהנים סוכני ביטוח פנסיוניים שכירים מתעסוקה לטווח ארוך בחברה יציבה, ומסביבת עבודה מטפחת.

לשאלה כמה מרוויח סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי תשובה מעט מורכבת יותר. ההכנסות של הסוכנים העצמאיים מורכבות משני סוגי פרמיות - "היקפים" ו"נפרעים". ה"היקפים" הם בונוסים חד-פעמיים שמשולמות לסוכנים עבור כל מכירת פוליסת ביטוח. סוכנים פנסיוניים מורשים להתאים ללקוחותיהם שלל ביטוחים (סיעודי, בריאות, ביטוח חיים, אובדן כושר עבודה), כך שאנשי מקצוע חרוצים ומוכשרים זוכים לבונוסים רבים מדי חודש. בנוסף ישנה הכנסה קבועה שנקראת "נפרעים". ה"נפרעים" הם תשלומים המועברים לסוכני הביטוח על-ידי חברות הביטוח כל עוד הלקוח של סוכן הביטוח ממשיך לשלם את הפרמיה עבור הביטוח שרכש. בנוסף מאפשר רישיון סוכן ביטוח פנסיוני לבעליו למכור גם מבחר מוצרי חיסכון (קרן השתלמות, ביטוח מנהלים, קרן פנסיה), וגם אלה מהווים מקור להכנסות - כך שבשורה התחתונה התשובה לשאלה כמה מרוויח סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי היא שניתן להגיע להכנסות גבוהות מאוד.

במכללת אורין שפלטר ישנו מסלול לימודים ייעודי שמאפשר לכל מי שרוצה בכך להפוך לסוכן ביטוח פנסיוני תוך 18-24 חודשים, גם ללא כל ידע מוקדם או ניסיון בתחום. לאחר השלמת הלימודים ניתן להיעזר בחברת ההשמה של המכללה כדי למצוא התמחות בשיווק פנסיוני או עבודה בתחום כשכירים, ועוד אופציה היא השתלבות בסוכנות הביטוח של אורין שפלטר ולעבוד במסגרתה באופן עצמאי תוך קבלת גב כלכלי חיוני בתחילת הדרך.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.