בעולם תחרותי ומשתנה כמו שלנו, נותר מקום רק למקצוענים והמומחים שבינינו, אלה שיוכלו לתת ערך מוסף ללקוחותיהם. מכירות המדף הישירות והאינטרנטיות ילכו ויגדלו, ועל מנת לבדל את עצמנו ממתחרים אלה ואחרים, נהיה חייבים לתת ללקוח ערך מוסף.
בעידן בו תעריפי הריסק יורדים והתחרות על מוצרי הבריאות והסיעוד הולכת ומתעצמת, חובה עלינו לאתר מקורות הכנסה חדשים שיחזקו את הקשר בינינו ללקוחותינו.
סוכן שיתעלם מפוליסות המנהלים הוותיקות, קרנות הפנסיה השונות וקופות הגמל שבידי הלקוח, יכניס את עצמו למתחם הולך ומצטמצם של מכירות ריסק בלבד, תוך התעלמות מהאפשרויות העומדות לרשותו לנצל מוצרים קיימים אלה, על מנת להגדיל את מכירותיו החדשות ולשפר את מוכנותו של המבוטח ליום פקודה.
מה מטרת הקורס?
הכרת מוצרי חסכון ארוך הטווח – קופות גמל, ביטוחי מנהלים, קרנות הפנסיה.
קבלת כלים חדשים להגדלת מכירות חדשות ותיק הלקוח.
יכולת להתאמת המוצר הטוב ביותר ללקוח מתוך שלל המוצרים הקיימים.
מטרת הקורס הינה יצירת תהליך מובנה להתאמת תיק הביטוח ללקוח, הקניית כלים מקצועיים לאיתור צרכים ולמתן מענה אופטימלי לסכנות שבפניהן הלקוח עומד.
בקורס נלמד על המאפיינים של מוצרי חברות הביטוח לפי תקופות תחילתן, על מאפייני קרנות הפנסיה: התקציבית, הוותיקה והחדשה ועל מאפייני קופות הגמל. נכיר את היתרונות והחסרונות של פוליסות הביטוח הישנות, תוך השוואה לכלים חדשים, אותם ניתן להעניק למבוטח.
נכיר דוגמאות של תלושי שכר של מבוטחים שכירים, תוך איתור צרכים החבויים בתלוש, נכיר את פלטי המסלקה הפנסיונית ואת המידע שניתן להפיק מהמידע המסתתר במסלקה, בהר הביטוח ובדוחות השנתיים שהחברות מנפיקות. למעשה, הקורס מתאים לכל בעל רישיון פנסיוני שרוצה לספק ללקוחות את המטריה הפנסיונית הרחבה והמקצועית ביותר.