לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

התמחות בשיווק פנסיוני
שיווק פנסיוני הוא תחום מתגמל מאוד, הן מבחינת רמות השכר - 8,000 ש"ח לחודש בתחילת הדרך, 18,000 ש"ח לחודש לאנשי מקצוע מנוסים ובכל מקרה למשכורת הבסיסית מתווספים גם בונוסים עבור הישגים ועמלות על מכירות - והן מבחינת המקומות שבהם מתבצעת העבודה: בתי השקעות, שידועים בתנאים הנוחים והמפנקים שהם מעניקים לעובדיהם. בנוסף נהנים משווקים פנסיוניים מיציבות תעסוקתית ולמעשה הביקוש לשירותיהם, כך על-פי כל ההערכות, רק ילך ויגדל לנוכח העלייה בתוחלת החיים וחשיבות ההיערכות לתקופה שאחרי הפרישה מהעבודה.

אחד השלבים ההכרחיים בדרך לעבודה בשיווק פנסיוני הוא התמחות. הסטאז' נמשך 6 חודשים, וההיקף שלו הוא 30 שעות בשבוע (או יותר). התמחות בשיווק פנסיוני יש לעבור עם מאמן מוסמך לכך, כלומר איש מקצוע בתחום אשר רשום כמאמן ברשות ההון, ביטוח וחיסכון. לאחר השלמת הסטאז' ממלא המאמן טופס בשם "תצהיר מאמן לגמר התמחות" ובו מפורטת חוות דעתו על הידע המקצועי של המתמחה ואופי פעילותו תוך כדי התמחות - ובאופן כללי מומלץ לנצל פרק זמן זה להעצמת היכולות ורכישת ניסיון יקר ערך.

את ההתמחות ניתן להתחיל במהלך הלימודים, לאחר מעבר 4 בחינות מתוך ה-6 שיש לעבור בסך הכל (כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, יסודות הביטוח, ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני). במכללת אורין שפלטר מתקיימים קורסים שמספקים לתלמידים כלים איכותיים במיוחד להצלחה בכל הבחינות, כך שניתן יהיה להתחיל התמחות בשיווק פנסיוני ללא עיכובים מיותרים, ולהתחיל לעסוק בתחום במשרה מלאה (ומתגמלת מאוד) תוך שנה וחצי עד שנתיים מתחילת הלימודים. המסלול מתאים גם למי שאין לו כל זיקה לתחום ולא נדרש ידע מוקדם כדי להפוך למשווקים פנסיוניים - באורין שפלטר יתמכו בכם לאורך כל הדרך, תוכלו לעבור ריענון מתמטיקה במידת הצורך ובנוסף פועלת במסגרת המכללה חברת השמה שתעזור לכם למצוא את המשרה המתאימה ביותר עבורכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.