לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

מגוון רחב של אפשרויות

החלטות מקצועיות יכולות להתקבל בכל שלב בחיים, גם בעשור הרביעי והחמישי לחיים. בהרבה מקרים, אנשים שמתקרבים לגיל 40 מרגישים שהם לא מממשים את עצמם, או לא מרוויחים כמו שהם היו רוצים ולכן, מבצעים החלטה שמשנה לחלוטין את מסלול חייהם. כאשר רוצים להרוויח יותר ולקבל מקצוע מכובד ומרשים, צריך ללכת לכיוונים הפיננסיים. במכללת אורין שפלטר אפשר ללמוד מגוון רחב של מקצועות פרקטיים בתחום הכלכלה, כולל ייעוץ משכנתאות, שוק ההון, ביטוחים ועוד, אשר יאפשרו להיכנס לעולם תוכן מסקרן, איכותי ובעיקר רווחי.

מרצה לביטוח

באורין שפלטר מלמדים המרצים הטובים ביותר בארץ, ומסלול הלימודים הוא מאוד נוח וקל לעיכול, במיוחד לאנשים עם משפחות בגילאים מבוגרים יותר.

מספרים על רבי עקיבא שרק בגיל 40 החל ללמוד תורה ובכל זאת הפך לאחד מגדולי חכמי ישראל. אמנם ישנם הטוענים שהנתון הנ"ל אינו מדויק - אבל בעידן הנוכחי אין ספק שאפשר ללמוד מקצוע בגיל 40, ואפילו מאוחר יותר, ולמעשה לא מעט עושים זאת ומוצאים את המקום המתאים להם ביותר בשוק התעסוקה בעשור ה-5 לחייהם. כשמתחילים ללמוד בגיל 40 כדאי לבחור מקצוע שצפויה בו פרנסה לטווח הארוך, כדי שלא יידרש שינוי משמעותי נוסף בגיל 50-60, ומבחינה זו מקצועות מומלצים במיוחד הם ייעוץ השקעות, ניהול תיקים ושיווק מוצרי השקעות.

שוק ההון הוא הבסיס של הפעילות הכלכלית בכל מדינה מתקדמת, ומן הסתם גם בעתיד הוא יהווה מקום מפגש בין הון פרטי, כלומר כסף של משקיעים שמבקשים להשתמש בו לטובת הפקת רווחים נוספים, לבין הצרכים השונים של יזמים בכל התחומים. על-מנת לסייע למשקיעים הפרטיים, שלרוב אינם מצוידים בכל הידע והכלים הדרושים להצלחה בשוק ההון, מציעים הבנקים ובתי ההשקעות עזרה - באמצעות יועצי השקעות ומנהלי תיקי השקעות. כמו כן ניתן לעסוק בכך גם כבעלי עסק עצמאי, כך שכושר ההשתכרות של אנשי מקצוע אלה הוא גבוה במיוחד.

יועצי השקעות, משווקים ומנהלי תיקים זקוקים לרישיון כדי לעסוק בכך. הרישיון מונפק על-ידי הרשות לניירות ערך למי שעובר מבחנים שהיא עורכת (בכלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, דיני ניירות ערך וניתוח ניירות ערך, וכן מבחן ספציפי בניהול תיקים למי שרוצה לעסוק בכך) - ובמכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד גם בגיל 40, ואפילו אחרי, במסלול מיוחד שיכין אתכם לכל המבחנים הנ"ל. קורס ייעוץ השקעות דורש השקעה והתמדה רבה אך בסופו של דבר יוצאים עם מקצוע ביד.

המרצים במכללה, שמהווה את מוסד הלימודים המוביל בתחום הפיננסי, הם אנשי מקצוע שמתמחים בהוראה ונבחנים בעצמם על סמך אחוזי ההצלחה של תלמידיהם במבחני הרשות לניירות ערך. כשמוסיפים לכך את ספרי הלימוד שנכתבו על-ידי מומחים לשוק ההון ואת אתר האינטרנט הייעודי שכולל שפע תרגילים (ופתרונות ברורים ומוסברים היטב), מבינים מדוע לתלמידי אורין שפלטר אחוזי הצלחה גבוהים במבחנים - כך שתוך שנתיים כבר תוכלו להתחיל להתפרנס בשוק ההון.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.