לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לסוכנות שלנו "גבהים" ומידע עבור לימודי ביטוח אלמנטרי צרו עימנו קשר: 074-757-9813

להתקדם ולהרוויח

כל אחד אשר מנסה להיכנס לתחום כלשהו מברר את טווחי השכר ואת אופציית הקידום. הכסף הוא פקטור חשוב בכל מקום ולכן, הרבה מאוד אנשים מבינים ששווה להם להיכנס לשוק הביטוח הפנסיוני. לכל אחד מאיתנו יש פנסיה והצורך בסוכנים טובים שיגנו עליה הוא גדול מאוד. השכר של הסוכנים הללו מורכב גם משכר בסיס גבוה מאוד, אך גם מעמלות משתנות שיכולות להקפיץ את המשכורת לסכומים שלא נהוג לראות בתלושים של אנשים צעירים.

סוכן ביטוח פנסיוני

בנוסף, גם היכולת להתקדם קיימת, ובצורה מאוד משמעותית. ישנה גם אופציה לעבוד כעצמאי ולמקסם את הרווחים, בנוסף ליתרונות נוספים כמו שליטה בלו"ז והיעדר בוסים.

מומלץ לדעת כי למכללת אורין שפלטר יש סוכנות ביטוח שנקראת "גבהים". ליצירת קשר עם הסוכנות - 072-395-0654. בסוכנות עובדים סוכנים שסיימו בהצלחה את מסלול הלימודים במכללה. הסוכנות מתעסקת בביטוחים פנסיוניים ואלמנטריים- ביטוח חובה, ביטוח בריאות, ביטוח סיעודי ועוד. הסוכנים מנוסים וקשובים עבור הלקוחות שלהם. 

סוכנות ביטוח מומלצת

סוכן ביטוח אשר מורשה למכור מוצרי ביטוח פנסיוניים (ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח מנהלים, קופת גמל, קרן השתלמות וקרן פנסיה) זוכה להכנסה גבוהה – בין אם הוא בוחר לעבוד כשכיר בחברת ביטוח או סוכנות ביטוח, ובין אם הוא מעדיף להקים עסק עצמאי. ביטוח בניה פרטית הוא ביטוח מוכר כאשר אדם מעוניין לבנות בית פרטי באופן עצמאי.

סוכן ביטוח מומלץ

כעצמאי, רמת השכר של כל סוכן ביטוח פנסיוני נקבעת בהתאם להיקף תיק הלקוחות שהוא בונה. כל לקוח מזכה את סוכן הביטוח בשני סוגי תשלומים שנקראים "היקפים" ו"נפרעים". הראשון הוא בונוס חד פעמי שמשלמת לסוכן חברת הביטוח שמבצעת את הביטוח בפועל, וזאת לאחר שמסוכמים סופית תנאי הפוליסה. התשלום השני הינו תשלום חודשי קבוע שגובהו הוא אחוז מסוים מתוך הפרמיה שמשלם הלקוח לחברת הביטוח, וכל עוד נשמרת הפוליסה נמשך גם התשלום החודשי הקבוע לסוכן הביטוח הפנסיוני.

למי שמעדיף שלא לפעול באופן עצמאי כדאי לדעת שחברות ביטוח וסוכנויות ביטוח מעניקות לכל סוכן ביטוח פנסיוני שכר בסיס נאה, שבתוספת הבונוסים עשוי להגיע גם לכ-14,000-15,000 ש"ח בחודש. כאשר נרשמים למסלול לימודי ביטוח בתחום האלמנטרי מקבלים ידע וניסיון רב בתחום, כך עם סיום הלימודים ניתן להשתלב בשוק העבודה בקלילות ובמהירות. באופן עקרוני פוטנציאל ההכנסות של סוכני הביטוח העצמאיים גבוה יותר אולם כשבוחרים בעבודה כשכירים ישנה הכנסה קבועה בטוחה. אל רמות השכר הגבוהות הנ"ל ניתן להגיע כבר תוך 18-24 חודשים, לאחר השלמת המסלול המוביל לרישיון סוכן ביטוח פנסיוני – מסלול שכולל 6 מבחנים וסטאז' שנמשך חצי שנה (ושניתן להתחיל אותו לאחר מעבר 4 מתוך 6 הבחינות).

במכללת אורין שפלטר מתקיימים קורסים שמבטיחים הכנה אופטימלית ל-6 המבחנים הנ"ל (בכלכלה, במימון וסטטיסטיקה, בחשבונאות, ביסודות הביטוח, בניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני). בנוסף מפעילה אורין שפלטר חברת השמה משלה, שתחומי התמחותה הם פיננסים וביטוח, כך שלבוגרי המכללה מוצעת עזרה גם במציאת העבודה האידיאלית עבורם מיד עם קבלת הרישיון.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.