לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים נוספים ומעבר לעמוד קורס ניהול תיקים - לחצו כאן

 

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

למקסם את הרווח

לקוח אשר מחזיק תיק בחברה פיננסית למעשה שם את מבטחו באנשי מקצוע. לא פשוט לשחרר ולתת לאותם אנשים לעשות את העבודה, אך בעזרת היכולות האנליטיות שלהם, הידע והניסיון, זוהי ככל הנראה ההחלטה הטובה ביותר. מנהל לקוחות טוב הוא כזה שמכיר את הלקוחות שלה, מבין את הסיכונים שהם מוכנים לקחת ועושה הכל על מנת למקסם את ההשקעות שלהם. במכללת אורין שפלטר לומדים את הנושאים הללו בקורס ניהול תיקי השקעות ולאחר מכן, יודעים כיצד לעבוד כאשר יוצאים לשוק העבודה.

לניהול תיקי השקעות יש הרבה מאוד פנים, ורק בעזרת הכשרה נכונה ומסלול לימודים ייעודי, מצליחים לתפוס את העניין ולהפוך למנהלים מצליחים ורווחיים, הן עבורכם והן עבור הלקוחות שלכם.

מנהל תיקי לקוחות בבית השקעות הוא אחד התפקידים היוקרתיים בשוק ההון, וגם אחד המתגמלים שבהם: מנהלי תיקים בראשית דרכם משתכרים 10,000 ש"ח בחודש, מנהלים מנוסים ובכירים מגיעים למשכורות חודשיות של 25,000 ש"ח ובנוסף ישנם גם בונוסים ועמלות, אפשרויות קידום וכמובן סביבת עבודה איכותית להפליא.

מהות העבודה היא לנהל עבור לקוחות את תיקי ההשקעות שלהם. מנהל התיקים מגבש ביחד עם הלקוח את העקרונות של מדיניות ההשקעות הנכונה לו ביותר, על סמך הצרכים שלו בהווה ובעתיד ובהתאם למאפייני האישיות (למשל מידת שנאת הסיכון) - ובהמשך מבצע המנהל עבור הלקוח את כל הפעולות הנדרשות על-מנת שתיק ההשקעות שלו יניב תשואה מקסימלית במינימום סיכון.

ניהול תיקי השקעות באופן מקצועי מחייב רישיון. ישנו תהליך מסויים שצריך לעשות ומומלץ להירשם לקורס ניהול תיקי השקעות. הרישיון ניתן על-ידי הרשות לניירות ערך לבני ובנות 18 ומעלה שעומדים בכל התנאים המפורטים בחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות (שנחקק ב-1995). בפרט חובה לעבור 6 מבחנים - במקצועות כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, דיני ניירות ערך, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים - ובנוסף סטאז' שנמשך 9 חודשים (ושניתן להתחיל אותו כבר לאחר שעוברים את 4 המבחנים הראשונים, וכך לחסוך זמן יקר).

בעלי תואר אקדמי בתחום הפיננסים עשויים לקבל פטור מ-3 הבחינות הראשונות. גם ללא פטור זה תוכלו לקבל את הרישיון לעסוק במקצוע יוקרתי ומשתלם זה תוך עד שנתיים - על בסיס לימודים במכללת אורין שפלטר. המכללה, שמתמחה בהשכלה פיננסית, מקיימת קורסים להכנה לכל המבחנים הנ"ל, כשכל קורס מועבר על-ידי מרצים בעלי ניסיון רב בהוראה בתחום ספציפי זה. בנוסף לכל קורס אתר אינטרנט ובו הרצאות מצולמות כך שניתן לחזור על החומר ולהטמיע אותו טוב יותר, וכן שפע תרגילים עם הסברים ברורים ומפורטים שמהווים גם הם חלק בלתי נפרד מההכנה האופטימלית למבחנים. לאורין שפלטר גם חברת השמה שמסייעת לבוגרים להפוך למנהלי תיקי לקוחות בבית השקעות בהתאם להעדפותיהם ותוך זמן קצר ככל האפשר ממועד השלמת כל הדרישות של הרשות לניירות ערך. אם אתה חייל משוחרר אתה יכול ללמוד לימודי שוק ההון בחינם על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים. 

 

מנהל תיק לקוחות

הלקוחות במשרד של ייעוץ השקעות הם מאוד מגוונים. יש אנשים שמעדיפים להיות עם היד על הדופק בכל הנוגע לכסף שהם שמים באפיקי ההשקעה שלהם, ואנשים אחרים ששמים את מבטחם באנשי המקצוע שאמורים לנהל את התיקים שלהם. מנהל תיקי לקוחות צריך להיות בעל כמה תכונות חשובות כדי להצליח בתפקיד. ראשית, הוא צריך לקרוא את הלקוחות שלו ולהתייחס אליהם כפי שהם רוצים שיתייחסו אליהם מבחינת רמת מעורבות, שני הוא צריך להיות מקצוען ושלישית, הוא צריך להבדיל בין ניהול של תיק לבין ייעוץ השקעות, שזה דבר שונה לחלוטין.

הרבה מאוד אנשים נמשכים לתחום של ייעוץ השקעות מפני שמדובר בתחום רווחי במיוחד. אנשים שמצליחים להיכנס לחברות הגדולות יכולים להרוויח סכום של חמש ספרות כבר בהתחלה, ולאחר מכן, עם עמלות ובונוסים, יכולים להגיע לסכומים שהם פי 3 או 4 הסכומים הממוצעים במשק. העבודה בשוק ההון היא מאתגרת כי היא מאוד דינמית, קשוחה, מסוכנת וכוללת לקוחות שרוצים לראות רווחים מההשקעות שלהם. צריך לדעת לשלב בין הפן המקצועי לפן האישי ולספק ליווי צמוד והסברים לאותם אנשים, שהגיעו לתחום כי הם רוצים להגדיל את ההכנסה החודשית שלהם באמצעות הכסף שכבר יש להם בבנק. כבר חשבת מה הם המקצועות הרווחים ללא תואר?

פחות סיכון, יותר רווח

מה היא חברת חיתום? באורין שפלטר מעניקים מסלול לימודים מצוין לאנשים הרוצים לעסוק בשוק ההון על שלל תפקידיו, כאשר המרצים הם אנשים שעברו כברת דרך בכל הזרועות של העולם הזה. יתרה מכך, באורין שפלטר מעודדים את הסטודנטים לצאת ולעבוד בתפקידים זוטרים בחברות הקטנות כבר במהלך השנה הראשונה לתואר, ובכך לאגור ניסיון שיהיה חשוב מאוד בהמשך הדרך. חשוב לזכור שכל תיק הוא שונה מקודמו ולאנשים יש יכולות כלכליות שונות וציפיות שונות לגבי הרווח שלהם. בכל מקרה, הסוד הוא לנסות להוריד את הסיכון ולהעלות את הסיכוי לרווח.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.