לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

חיתום אלמנטרי הוא אחד התחומים החשובים ביותר בכל חברות הביטוח והסוכנויות. חיתום אלמנטרי הוא הליך שבמסגרתו אנשי מקצוע בתחום, בודקים את הפוליסות שסוכני הביטוח מעבירים לחברות ומאשרים או שוללים את הפוליסה הנתונה. תפקידם של חתמים אלמנטרים הוא לבדוק לעומק את תנאי הפוליסה, ולראות האם משתלם לחברת הביטוח לבטח את המבוטח. בהתאם לכך, החתמים נדרשים לידע מעמיק ומקיף בתחום הביטוח האלמנטרי, אותו ניתן לרכוש בקורס חיתום ביטוח אלמנטרי אצלנו במכללה.

מה לומדים בקורס חיתום אלמנטרי?


במהלך הלימודים תלמדו על כל סוגי הביטוח האלמנטרי, כגון ביטוח רכב, ביטוח בריאות, ביטוח נכס וביטוח חיים. כמו כן, תרכשו הבנה של המדיניות הבסיסית של חברות ביטוח, ותלמדו לעומק איך מתבצעים תהליכי האישור של הפוליסות ואיך נקבעים הסטנדרטים לקבלת לקוח עבור הפוליסה המתאימה. בנוסף לכך, תרכשו ידע נרחב בנוגע לניהול סיכונים והתנהלות מול לקוחות.

עבור מתאימים הלימודים?

קורס חתם ביטוח שלנו מתאים לציבור הרחב, כולל אלו המגיעים ללא רקע ואין ברשותם ידע ומיומנות קודמים בנושא, אך הם מעוניינים ברכישת מקצוע מבוקש ומאתגר. כמו כן, הלימודים מתאימים עבור עובדים מקצועיים של חברות וסוכנויות ביטוח, אשר רוצים להתקדם ולשדרג את מעמדם המקצועי. בנוסף לידע נרחב בתיאוריה ובהיבטים שונים ומגוונים של הביטוח העסקי, הלימודים כוללים סדנאות, תרגולים וסימולציות, בהם לוקחים המשתתפים חלק פעיל ומרכזי.


מה זה חיתום אלמנטרי
הדגש העיקרי שלנו הוא להכין אתכם בצורה פרקטית לעבודה עם לקוחות בתחום. בסיום הלימודים וההכשרה, תוכלו בקלות להשתלב בעבודה במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות השונות ברחבי הארץ. סטודנטים שסיימו את לימודיהם בקורס ועמדו בהצלחה בבחינת הגמר, יהיו זכאים לתעודת סיום קורס מטעם המכללה.

 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס חיתום אלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.