לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בעבר תואר ראשון היה כרטיס הכניסה לעולם התעסוקה. כיום, סטודנטים רבים מבינים שלימודים אונליין מקצועיים, הם הרבה יותר יעילים ומתאימים עבורם. מקצועות רווחיים ללא תואר וללא תנאי קבלה מיוחדים, מאפשרים לכם להשתלב במהירות במעגל העבודה, ולהתחיל להרוויח משכורת חודשית גבוהה החל מהיום הראשון.


במסגרת ההכשרות שלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. כמו כן, יש לנו מסלול מיוחד עבור המבחנים הנדרשים בייעוץ ושיווק השקעות וניהול תיקים. בנוסף לכך, אנחנו מלמדים קורסים והכשרות שלוקחים כמה חודשים בלבד, במגוון רחב של תחומים, משכנתאות, נדל"ן, ביטוח ועוד תחומים רבים נוספים.

מקצועות רווחיים ללא תואר

איך יודעים באיזה תחום לבחור?


איך יודעים מה המסלול המקצועי המתאים ביותר עבורכם? חלק מהסטודנטים שמגיעים אלינו ללימודי תעודה אונליין במכללה, כבר יודעים מראש את הכיוון המקצועי המתאים עבורם. אבל, ישנם כמובן סטודנטים רבים הזקוקים להכוונה מקצועית בנידון.


במסגרת ההכשרות שלנו במכללת אורין שפלטר, יש לנו בעצם שני מסלולים מרכזיים, מסלול הכשרות הכולל מעבר של מבחנים מטעם המדינה, כגון בתחום הביטוח ושוק ההון, ומסלולים קצרים יותר של כמה חודשים בלבד, בהם תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה. ייעוץ משכנתאות לדוגמא, הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר, והוא מאפשר לכם בזמן קצר יחסית לעבוד בתחום באחד הבנקים המובילים בארץ, בבתי השקעות או אפילו כעצמאים. יועצי משכנתאות מקצועיים מעניקים שירות כולל ומקיף ללקוחות, ועוזרים להם להגיש את הבקשות מול הבנקים ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים.

מתלבטים במה לבחור? תנו לנו לעזור לכם עם הבחירה


פנו אלינו עוד היום אל יועצי לימודי תעודה סוכן ביטוח של המכללה, ונעזור לכם למצוא את הכיוון המקצועי המתאים ביותר עבורכם. היועצים שלנו יעזרו לכם לתכנן את מהלך הלימודים, כולל מתן מידע מקיף בנוגע להרשמה ולתנאי הקבלה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.