לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

תכנון נכון

שוק ההון הוא שוק סבוך ודינמי, וגם אם קיים ידע, חשוב ללכת להתייעצות עם מומחי בית השקעות שמתמחה בתחום ההשקעה שלכם. חלק מבתי ההשקעות מתמחים בשוק המקומי וחלקם בשוק הבינלאומי, חלקם בניהול הון משפחתי, חלק השקעות אלטרנטיביות ואפילו תכנון פיננסי. יש הרבה מאוד סוגים של השקעות, שמתאימים לסוגים שונים של אנשים, ולכן, כדאי לעבור תהליך לפני ששמים את הכסף הגדול. בתוך בתי ההשקעות נמצאים היועצים, שהם המפתח להצלחה. עבודה עם יועץ השקעות היא דרך מצוינת לעשות כסף בעזרת כסף, אך חשוב להבין את כל הסיכונים.

התחום הוא מאוד מושך והרבה אנשים רוצים להיכנס אליו בצורה הנכונה ביותר שיש. במכללת אורין שפלטר מציעים קורס ממוקד של שוק ההון, במחיר הוגן ביחס לקורס מעשי, שעוזר להבין את כל האלמנטים ואף להשיג עבודה רווחית ואיכותית בתחום.

קורס שוק ההון השוואת מחירים

שוק ההון הוא מקום שמושך אליו בני אדם רבים - גם משקיעים וגם כל מי ששואף לקריירה שמציעה רמת שכר גבוהה, סביבת עבודה מעצימה ויציבות לטווח ארוך. בין התפקידים הטובים ביותר בשוק ההון ניתן לציין את מנהלי תיקי ההשקעות וכן את יועצי ההשקעות והמשווקים. חשוב כמובן לבחור נכון את מסלול הלימודים בדרך לעבודות הנ"ל, וכמו בכל השקעה, גם כשמחפשים קורס שוק ההון השוואת מחירים חכמה היא כזו שלוקחת בחשבון הן את העלות והן את התועלת.

במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד במסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים שמוביל לשלושת התפקידים הנ"ל בשוק ההון. יועצי השקעות יכולים לבחור בין עבודה בבנק (בשכר חודשי שמתחיל ב-8,000 ש"ח ומגיע גם ל-16,000 ש"ח) לבין עסק עצמאי, משווקי השקעות עובדים בבתי ההשקעות (ורמת השכר שלהם יכולה להגיע גם ל-20,000 ש"ח עוד לפני עמלות ובונוסים) ואילו מנהלי תיקי השקעות יכולים גם הם לבחור בין עבודה כשכירים לבין הקמת עסק משלהם, ובכל מקרה הם מגיעים לרמות הכנסה מרשימות במיוחד.

מסלול הלימודים כולל 5 קורסים: חשבונאות, כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, דיני ניירות ערך וניתוח ניירות ערך. על-מנת לעסוק בניהול תיקים יש ללמוד קורס נוסף שמתמקד בכך. הקורסים הם למעשה הכנה למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר - מבחנים שמי שעובר אותם זוכה לרישיון לעסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות או ניהול תיקים, לבחירתו. המרצים בקורסים של אורין שפלטר הם בעלי ניסיון ספציפי בלימודים אלה, ובהתאם רמת המוכנות של התלמידים גבוהה במיוחד וניתן להשלים את המסלול כולו גם תוך 18-24 חודשים. ניהול תיקים זהו מקצוע מבוקש

עם השלמת הלימודים, תוכלו לקבל מהמכללה עזרה גם במציאת עבודה - דרך חברת ההשמה של אורין שפלטר, שמתמחה בהשמה בשוק ההון. עוד כדאי לדעת שניתן ללמוד את הקורסים מהבית, בעלות נמוכה במיוחד.

 

קורס שוק ההון מחירים 

מרבית האנשים חוששים מאוד מהמצב הכלכלי שלהם ומהאופן בו הם מתנהלים בצורה פיננסית, הן כאשר הם רווקים ולבטח כאשר יש משפחה לדאוג לה. יוקר המחייה משפיע על ההחלטות ואנשים מחפשים כל הזמן היכן אפשר להשיג הכנסה נוספת, בעדיפות להכנסה פאסיבית. שוק ההון מהווה דרך נהדרת להשקיע ולעשות כסף בצורה עקבית, אם כי אסור להיכנס להרפתקה הזו לבד. בעזרת בתי השקעות טובים, עם סוכנים איכותיים, אפשר להיפרד מהחשש ולהתחיל לעשות כסף. שוק ההון הוא אינו קל ופשוט, אם כי יועץ השקעות איכותי ידע לכוון את הלקוח לכיוון השקעות נכונות ולעזור בהתנהלות הפיננסית גם באופן פרטי וגם לבתי עסק.

הירשמו עכשיו ללימודים ללא תואר! התנהלות כלכלית נכונה של בתי עסק ויצירת תזרים מזומנים חיובי יכולים לגרום לעסק לפרוח. בתי ההשקעות עושים מאמצים כבירים למצוא את הדרכים להשקעה טובה בעזרת עבודות מחקר שמייצרות מידע על ניהול הון, השקעות קלאסיות ואלטרנטיביות, ותכנון פיננסי. יועצי ההשקעות עושים עבודה מקומית וגלובלית כאחד כדי למצוא את הדרכים הכדאיות והטובות ביותר לייצר כסף. גם חסכון בכספים יוכל להציל עסק שנמצא על הגבול ובמטרה להשאיר לו את הראש מעל למים. מה המשכורת של יועץ השקעות? אנשים רבים חולמים להיכנס לשוק ההון כדי להרוויח בעצמם, אך גם כדי לעזור לאחרים. כדי לעשות זאת, צריך ללמוד במקום הנכון.

מתומחר בצורה הוגנת

כאשר בוחנים את הנושא של קורס שוק ההון מחירים ועלויות רואים שבמכללת אורין שפלטר, מסלול הלימודים של ייעוץ השקעות הוא מסלול איכותי ומתומחר בצורה הוגנת אשר מעניק לסטודנטים את האפשרות להיכנס לעובי הקורה בנושא של ייעוץ והשקעות בשוק ההון. הרבה אנשים מנסים את מזלם כיום בשוק ההון, לעיתים גם ללא עזרה וייעוץ, אך כאשר משתמשים ביועצים טובים מגדילים באופן משמעותי את הסיכוי לרווח, ומקטינים את הסיכוי להפסד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.