לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במקצועות מבוקשים לנשים. מדובר במקצועות שאינם דורשים הכשרה ארוכת תווך, ואת חלקם ניתן ללמוד בנוחות מהבית. למודי מקצוע לנשים והכשרות מעשיות בשעות הערב, מאפשרים לנשים רבות להשתלב בלימודים מקצועיים ולרכוש מקצוע לחיים.


אחד המקצועות המעניינים ביותר שהתפתחו בעשרים השנים האחרונות, הוא יועץ משכנתאות. יועצות משכנתאות מספקות עבור זוגות צעירים ואנשים המעוניינים לרכוש נכס, הזדמנות לעשות זאת בצורה מתאימה. היועצות עוזרות ללקוחות לנסח את הבקשות עבור הבנקים, ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים. בהתאם לכך, הם יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים לעומק מהי יכולת ההחזר החודשית שלו, ומהן העתודות הכספיות העומדות לרשותו.

מקצוע מבוקש לנשים ולגברים

מקצועות מבוקשים לנשים בעולם הביטוח


בעולם הביטוח ישנם מקצועות רבים המתאימים גם עבור נשים המעוניינות להשתלב בתחום. קודם כל המסלול עבור סוכני ביטוח פנסיוני ואלמנטרי פתוח עבור כולם. במהלך הלימודים שנמשכים בערך שנתיים תצטרכו לעבור שישה מבחנים ולעשות סטאז' של חצי שנה. המבחנים כוללים ארבע מבחנים במקצועות ביסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים עבור כל אחד מהתחומים. כמו כן, תוכלו ללמוד קורסים בביטוח והכשרות קצרות עבור רפרנטים בתחום הביטוח וחתמים.

קורסים והכשרות עבור נשים מהמגזר הדתי


במכללת אורין שפלטר יש לנו היצע נרחב של קורסים המתאימים במיוחד גם עבור נשים מהמגזר הדתי. קורסים מקוונים ולימודים עבור נשות המגזר, שמאפשרים לכן ללמוד בזמן שנוח לכן. המהפכה בתחום המקצועות לנשים, מאפשרת לכן להשתלב בקלות במעגל העבודה בתנאים נוחים עבורכן. כמו כן, לימודי ייעוץ פנסיוני לחרדים מתקיימים בהתאם לרגישות הנדרשת עבור המגזר הדתי, בין אם באופן מקוון או בין אם באופן פרונטלי.


מעוניינות לשמוע פרטים נוספים על מסלולי ההכשרה שלנו ועל הקורסים הנלמדים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי ויועצות הלימודים שלנו.

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.