לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הנוכחות של נשים בתפקידי מפתח בשוק העבודה בישראל הולכת וגדלה בשנים האחרונות. הרבה יותר נשים מקבלות את האפשרות להתקדם במעלה הסולם אל עבר תפקידים נחשקים ומקצועות מבוקשים לנשים, וזה קורה בעיקר בתחומי ההייטק והכלכלה. חלק מהתפקידים האיכותיים ביותר בשוק העבודה נמצאים בעולם הכלכלה, לו תמיד יש דרישה. תחומים כמו ביטוח, שוק ההון ומשכנתאות אלו תחומים שצריך ללמוד אותם היטב, עם עדיפות ללימודים מקצועיים, שיתנו את הערך המוסף. את האופציה הטובה ביותר לנשים ולגברים כאחד, מציעה מכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית המובילה בישראל.

במכללת אורין שפלטר ישנם לימודי מקצוע לנשים אשר יכולים לאפשר להם למצות את הפוטנציאל שלהם. הסטודנטים באורין שפלטר מקבלים מסלולי לימוד און ואוף ליין בנושאים כמו קורס חיתום רפואי, משכנתאות, שוק ההון, ביטוחים ועוד, שהם כמה מהמקצועות המבוקשים ביותר בישראל, לאור הצורך הגדול שלהם אצל כל אזרח. היכולת להפוך כסף לכסף, או לקבל עצות שעושות או חוסכות כסף, היא תמיד יכולת מבוקשת, ולכן, בעזרת ההכשרה הנכונה, יכולות הנשים להיכנס לשוק העבודה בקלות ואפילו לעבוד כעצמאיות, במה שיעזור להם מאוד גם בחיים הפרטיים. באורין שפלטר עובדים כמה מאנשי המקצוע הטובים ביותר בישראל, שמסייעים לאנשים להתכונן בצורה אידאלית למבחני הלשכה הרלוונטיים אותם יצטרכו לעבור.

מעטפת איכותית

השתלבות נשים בשוק העבודה מעידה על מדינות מתפתחות, ולכן חשוב שהן יקבלו את הפלטפורמה הנכונה לצמוח בה. באורין שפלטר עובדים עם כמה מהחברות הגדולות והבולטות בישראל בתחום הכלכלה, ומסייעים לנשים להיכנס ולהתנסות בסטאז'ים איכותיים. מסלול לימודי ביטוח הוא המבוקש ביותר בקרב הנשים במכללה אשר מציע מספר תפקידים בכירים בגופים הפיננסים השונים שעובדים בשיתוף המכללה. המעטפת הלימודים באורין שפלטר היא מושלמת, כאשר בקבוצה עובדים אנשים עם ניסיון ומוניטין של שנים, ובתוך כך, ניתן ללמוד בשעות נוחות, דרך המחשב ובערב, כדי להצליח ולנהל חיי משפחה במקביל, במה שחשוב לגברים ולנשים כאחד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.