לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום ייעוץ ההשקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

השקעות של כספים בשוק ההון הם די שכיחים אצל אנשי עסקים ואצל אנשים המבינים את השוק ורוצים להרוויח עוד כסף מבלי לעבוד בצורה פיזית. שוק ההון הוא סבוך ומורכב ורק אלו אשר שוחים בחומר יודעים לייצר רווחים. לכן, כשהאדם הממוצע מעוניין להיכנס לתחום, עדיף שייתן למקצוענים לעשות את העבודה הקשה בשבילו. יש הרבה יועצי השקעות שיכולים לעשות עבודת קודש ולהשיג את אותה הכנסה פאסיבית, עם הורדת הסיכון למינימום. התחום הוא מאוד מבוקש, מפני שאותם אנשים יכולים גם להשקיע בעצמם בחוכמה, וגם לגזור קופונים על ייעוץ.

קורסים בביטוח

את התחום אפשר ללמוד בצורה אידיאלית במכללת אורין שפלטר, ולראות כי עבור יועץ השקעות משכורת היא משהו שאפשר להגדיל בצורה עקבית מדי שנה, אם רק לומדים ומשתפרים.

שוק ההון הוא מרכיב הכרחי בכל כלכלה מודרנית, וחלק גדול מבני האדם מנצלים את ההזדמנויות השונות שיש בו כדי להרוויח כסף נוסף בזכות הכסף שכבר יש להם. זהו שוק משוכלל להפליא ומורכב מאין כמותו, ולא לכל מי שיש כסף פנוי יש גם את הידע שנדרש כדי לזהות את ההזדמנויות האמיתיות ולהתחמק ממוקשים ומהמורות. מי שעשוי לסייע במקרים אלה הוא יועץ השקעות מנוסה, ואכן בשנים האחרונות הולך וגדל הביקוש ליועצים בתחום זה.

מהות העבודה היא לסייע ללקוחות בבניית תיק ההשקעות המתאים ביותר לצרכים שלהם, לאופי שלהם (ובפרט מידת שנאת הסיכון) ולמצב העדכני של האפיקים השונים בשוק ההון. ניתן להתחיל בניהול תיקי השקעות קטנים כדי לצבור נסיון. יועץ השקעות עוזר הן להתוות את העקרונות הכלליים של הרכב תיק ההשקעות והן לבחור את המוצרים הספציפיים מתוך אינספור האפשרויות של שוק ההון. בנוסף מספקים יועצי השקעות ליווי שוטף, שכן במציאות תזזיתית חובה לבחון כל העת את הרכב התיק ולעדכן אותו במידת הצורך.

יועץ השקעות מתחיל

הביקוש הרב לאנשי מקצוע אלה יצר מצב שבו עבור יועץ השקעות משכורת חודשית התחלתית של כ-8,000-10,000 ש"ח היא הסטנדרט הנפוץ. ככל שצוברים ניסיון עולה רמת השכר ויועצים בכירים מגיעים למשכורות של 16,000 ש"ח בחודש. אופציה נוספת שבה יכולים לבחור בעלי רישיון ייעוץ השקעות היא הקמת עסק עצמאי - כשבמקרה זה גובה ההכנסות החודשיות תלוי אך ורק במידת החריצות והמקצועיות של כל אדם.

על-מנת לעסוק בייעוץ השקעות, תפקיד שמוצע בכל הבנקים המסחריים, נדרש כאמור רישיון - שאותו מנפיקה הרשות לניירות ערך. הרישיון ניתן לבני ובנות 18 ומעלה עם עבר פלילי נקי (וליתר דיוק ללא הרשעה בעבירה מתוך רשימה של עבירות המפורטות בחוק שמסדיר את הפעילות בתחום). על-מנת לקבל את הרישיון יש לעבור 5 בחינות - במקצועות כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, דיני ניירות ערך וניתוח ניירות ערך - וכן סטאז' שנמשך חצי שנה.

במכללת אורין שפלטר מוצעים לימודי הכנה לכל הבחינות הנ"ל. המרצים בכל הקורסים הם מטובי אנשי המקצוע בתחום, התלמידים מקבלים חומרי עזר רבים ובעיקר גישה לאתר אינטרנט שכולל שפע תרגילים עם פתרונות ברורים ומפורטים, ובהתאם הסיכויים להצליח בבחינות גבוהים ותוך עד שנתיים ניתן להשלים את כל הדרישות של הרשות לניירות ערך וליהנות מהמשכורת הנאה של יועץ השקעות. השלב הבא אחרי יועץ השקעות הוא ניהול תיקים ללא רשיון זה לא אפשרי, לכן יש צורך ללמוד גם את מקצועית ב' ועוד כמה חודשי התמחות. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.