לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בעבר יכול היה כל אדם לנהל תיקי השקעות עבור אנשים אחרים ללא כל מגבלה. על-מנת למנוע מצבים שבהם אנשים מפקידים את כספם בידי מי שלא רכש את הידע המקצועי הדרוש לניהול תיקים, חוקק בשנת 1995 חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות - ומאז ישנה חובת קבלת רישיון על-מנת לעסוק בניהול תיקים.

יחד עם זאת החוק מתיר ניהול תיקים ללא רישיון במקרים מסוימים - וליתר דיוק מאפשר פעולה זו כל עוד מדובר על ניהול של לא יותר מ-5 תיקים במהלך אותה שנה קלנדרית. בכל שאר המצבים הרישיון, שאותו מנפיקה הרשות לניירות ערך, הינו תנאי חובה וניהול תיקים ללא רישיון הוא עבירה חמורה (שכמובן גוררת ענישה בהתאם).  הרבה אנשים בימינו שואלים את עצמם מה כדאי ללמוד היום? אנו ממליצים על התחום של ניהול תיקים. 

התנאים לקבלת הרישיון הם:

א. גיל 18 ומעלה.

ב. אזרחות ישראלית (או תושבות ישראלית).

ג. היעדר הרשעה בעבירות מסוימות (כפי שמפורטות בחוק הנ"ל).

ד. מעבר 6 בחינות שאותן עורכת הרשות לניירות ערך. הבחינות הן במקצועות כלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית, ניתוח ניירות ערך (בחינה שנקראת גם מקצועית א') וניהול תיקים (בחינה שנקראת גם מקצועית ב'). בעלי תואר אקדמי במקצועות רלוונטיים יכולים לקבל פטור מ-3 הבחינות הראשונות.

ה. סטאז' בן 9 חודשים (שאותו ניתן להתחיל כבר לאחר מעבר 4 הבחינות הראשונות ובמקביל ללימודים לקראת מבחן מקצועית א' ומבחן מקצועית ב').

לימודי שוק ההון

במכללת אורין שפלטר מוצעים קורסי הכנה לכל הבחינות הנ"ל. הניסיון הרב של המרצים בהוראה, הליווי הצמוד מצד צוות המכללה ושפע התרגילים (עם הפתרונות המפורטים) באתר האינטרנט שמלווה כל קורס מבטיחים הכנה אפקטיבית להפליא ובהתאם אחוזי ההצלחה של תלמידי המכללה גבוהים במיוחד - ובאפשרותם להשלים את כל הדרישות של הרשות לניירות ערך תוך עד שנתיים בלבד! לימודי השקעות וניהול תיקים במכללת אורין שפלטר הם מהנים וכיפם במיוחד. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.