לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שואלים את עצמכם מה כדאי ללמוד היום? במאמר קצר זה נעבור אתכם על כל המקצועות המבוקשים ביותר הנלמדים אצלנו במכללה, ונסקור בקצרה את אפשרויות התעסוקה העומדות בפניכם.


קודם כל, אם אתם מחפשים הכשרה קצרת טווח אנחנו מציעים כמה קורסים מעולים בשביל להשתלב מיידית בעבודה. אנחנו מלמדים קורס ייעוץ משכנתאות, עבור אלו מכם שמעוניינים לעבוד בתחום במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. ייעוץ משכנתאות מאפשר לכם לתת שירות ללקוחות בכל הנוגע לבניית תמהיל המשכנתא המתאים, וקבלת התנאים הטובים ביותר עבור הלקוחות. מדובר במקצוע מכניס שמאפשר אפשרויות קידום רבות לאורך השנים.


במידה ותחום הביטוח מעניין אתכם, אנחנו מציעים קורסים עבור חתם ביטוח עסקי או רפואי וקורס מיוחד עבור רפרנטים בתחום הביטוח הכללי. הכשרות קצרות תווך לוקחות בדרך כלל כמה חודשים בלבד, והם מאפשרות לכם בזמן קצר לרכוש מקצוע לחיים.

מה כדאי ללמוד היום

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי


לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מכשירים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח אלמנטרי או פנסיוניים, יועצים ומשווקים פנסיוניים. מסגרת הלימודים כוללת קורסי הכנה לכל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן, אנחנו עוזרים לכם בסיום הלימודים וההכשרה המעשיתä שאורכה חצי שנה, למצוא עבודה בתחום. לימודי ביטוח מאפשרים לכם לעבוד במסגרת סוכנויות הביטוח והחברות המובילות בארץ ואף לפתוח עסק עצמאי.

איך יודעים איזה תחום מתאים עבורי?


מעוניינים להירשם ללימודים מקצועיים אבל לא בטוחים מה המסלול המתאים ביותר עבורכם? אנחנו מזמינים אתכם לפנות אל יועצי הלימודים של המכללה שלנו. בתהליך הייעוץ נעבור אתכם על כל המסלולים שנראים רלוונטים עבורכם ונעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה.


אז אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה!

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.