לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ביטוח פנסיוני הוא אחד מביטוחי החובה במדינת ישראל. בהתאם לכך, כל השכירים במשק מחויבים לבטח את עצמם במסגרת העבודה. התשלומים נעשים בחלקם על ידי כספי המעסיקים ובחלקם מתוך שכרם של העובדים. החל משנת 2017 גם עצמאים חייבים להפקיד כספים עבור הביטוח הפנסיוני. השכירים והעצמאים יכולים לבחור בעצמם את קופות הפנסיה המתאימות עבורם, ולהוסיף עוד ביטוחים נלווים לשעת הצורך. בשביל לעשות זאת כהלכה, על העובדים לנהל את ענייני החסכונות הפנסיוניים בצורה מקצועית, את זה הם יכולים לעשות אך ורק בעזרת אנשי מקצוע שעובדים בתחום.

לימוד ביטוח פנסיוני


לימודי סוכן ביטוח פנסיוני מכשירים אתכם לעבודה עם לקוחות. במסגרת הלימודים תוכלו להתמקצע כסוכני ביטוח, משווקים או יועצים. הלימודים דורשים מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, בנוסף לסטאז' של חצי שנה. במהלך הלימודים אצלנו במכללה, אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים ועוזרים לכם להשתלב במהרה במעגל העבודה.

לימודי ביטוח פנסיוני, תוכנית לימודים והכשרה מעשית


לימודי ביטוח פנסיוני מכינים אתכם לעבודה בתחום בעזרת לימודים תיאורטיים מקיפים והכשרה מעשית. במהלך קורס יסודות הביטוח אנחנו מתמקדים בכל הנושאים הרלוונטיים למבחנים, ומקנים לכם כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות. אנחנו המכללה עם אחוז המעבר הגבוה ביותר במבחנים ועם מספר שעות הלימוד הגבוה ביותר. בנוסף לכך, יש לנו מערך לימודים מקוון הכולל הרצאות מצולמות ופתרונות מצולמים לאלפי שאלות. אתר התרגול שלנו עומד לרשותכם לכל אורך הקורס. אחד הדברים הכי משמעותיים אצלנו הוא צוות ההוראה. אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, אנשי מקצוע מעולים בתחום הפיננסי והפנסיוני.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? רוצים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.