לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

משווק פנסיוני לימודים
מסלול ההכשרה של משווקים פנסיוניים כולל מעבר 6 בחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר וביצוע סטאז' של 6 חודשים. במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד בקורסים שמקנים הכנה אופטימלית לכל אחת מהבחינות הנ"ל, ולהתחיל לעסוק בתחום המתגמל תוך 18-24 חודשים.

הקורסים הם: כלכלה, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות, יסודות הביטוח, ניתוח ניירות ערך (לקראת הבחינה שנקראת גם מקצועית א') וקורס גמר פנסיוני. כל תלמיד במכללה בוחר את הקצב שבו ילמד את הקורסים וייגש למבחני ההסמכה בהתאם להעדפותיו האישיות, כשההיקף הכולל הוא כ-600 שעות לימוד אקדמיות. המרצים בכל ששת הקורסים הם אנשי מקצוע שמתמחים בהוראה, אמונים על מתן תשומת לב אישית לכל תלמיד ותלמידה ונבדקים באופן קבוע הן על סמך משובים מפורטים מהמשתתפים בקורסים והן על סמך אחוזי המעבר בבחינה הרלוונטית.

עוד דרך שבה מובילה אורין שפלטר לאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בבחינות ההסמכה היא בדיקה יסודית של תרגולים אותם מגישים התלמידים לאורך כל קורס באתר ייעודי. בדרך זו מאותר מידית כל קושי נקודתי, ומטופל בהתאם, כך שאף תלמיד לא נותר מאחור וכולם מגיעים למבחנים כשהם מוכנים במלוא מאת האחוזים. עוד לפני הלימודים המקצועיים ניתן לעבור ריענון מתמטיקה, שהופך את הלמידה במסלול שיווק פנסיוני לקלה יותר, וכמו כן כדאי לדעת שאפשר ללמוד למבחנים גם בקורסים אינטרנטיים (אופציה מומלצת לסוכני ביטוח שרוצים להרחיב את ארגז הכלים המקצועי שלהם ולהציע גם מוצרים פנסיוניים, ולכל מי שמעדיף ללמוד מהבית).

סיבה נוספת לכך שעבור כל מי שרוצה להיות משווק פנסיוני לימודים באורין שפלטר זו הבחירה הנכונה היא חברת ההשמה של המכללה. החברה, שמנוהלת על-ידי אשת מקצוע בעלת ניסיון עשיר בהשמה בתחום הפיננסים, מסייעת לבוגרי המסלול למצוא את המשרה המתאימה להם ביותר מבין מבחר האפשרויות שכולל בנקים, חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.