לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס תיווך נדל"ן בתל אביב, מכין אתכם לבחינת הסמכה בדיני מתווכים במקרקעין. מכללת אורין שפלטר מכשירה מדי שנה, מתווכים מובילים לעבודה בתחום. אנחנו מקנים לכם את כל הכלים הנדרשים למעבר הבחינה בהצלחה, ולמציאת עבודה בתחום לאחר סיום הלימודים. הקורס אינו דורש ידע מוקדם, זהו קורס משפטי בסיסי המיועד עבור כל מי שמעוניין לעבור את בחינת רשם המתווכים, ולפתח קריירה מצליחה בתחום הנדל"ן.


ביצוע עסקאות נדל"ן מוצלחות, מצריך לימוד לעומק של כל הרקע המשפטי, הנדרש לעבודה בתחום. במהלך הקורס נתמקד בכל הפסיקות ובכל תהליכי החקיקה הרלוונטיים, כל זאת תוך תרגול מעמיק, באמצעות יותר מששת מאות שאלות תרגול. תוכנית הלימודים שלנו שמה דגש מיוחד על הכנה לבחינה. אבל מתמקדת גם בדברים משמעותיים, שישרתו אתכם בהמשך במהלך העבודה. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים שבאים מן השטח. מרצים מן הענף המסוגלים להעביר את החומר בצורה פשוטה ומסודרת.


 

קורס תיווך נדל"ן תוכנית לימודים

קורס יזמות נדל"ן הוא דרך בטוחה להצליח בתחום שהולך ונהיה לוהט. קורס תיווך נדל"ן מונה 5 מפגשים כל מפגש בן 3.5 שעות אקדמיות. הקורס מורכב בהתאם לבחינה משלוש חלקים. מושגי נדל"ן, הלכות ופסיקות בית המשפט וחקיקה. במהלך הקורס אנחנו פותרים ביחד בחינות מהעבר, ומתרגלים הלכה למעשה את כל הנושאים הנדרשים עבור הבחינה. אחד הדברים הכי משמעותיים במכללת שלנו, הוא הכנה מלאה לבחינות ההסמכה.


אנחנו מכינים כבר שנים רבות סטודנטים לבחינות ובונים את הקורסים שלנו עם דגש פרקטי. כאשר מדברים על לימוד נדל"ן באינטרנט המטרה שלנו היא לאפשר לכם לימוד מעמיק ויסודי, ובעיקר לימוד מעשי שמכין אתכם ליציאה לעבודה. הרוב המוחלט של הסטודנטים הלומדים אצלנו במכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם רכשו.


מעוניינים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? אל תהססו לפנות עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.