לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אנשים אשר עושים צעד כלכלי משמעותי כמו קניית דירה, בין אם למגורים או להשקעה, צריכים להבין שזו עסקה ענקית עבור הרוב המוחלט של תושבי מדינת ישראל, בין אם הם בצד הקונה או המוכר. כל קנייה או מכירה צריכה להיות מלווה בעבודה מול אנשים שמתעסקים בנדל"ן ויודעים לכוון אנשים אל עבר העסקה הטובה ביותר עבורם. העיסוק בנדל"ן הוא רב תחומי ונוגע גם לייעוץ, גם לקנייה ורכישה, גם להשקעה וגם ליזמות. כדי להבין בתחום בצורה אבסולוטית ולהצליח להרוויח ממנו, צריך לקבל את ההכשרה הטובה ביותר.

יש מגוון רחב של קורסי נדל"ן כיום, במוסדות אקדמיים רבים. לימודי השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר הם כאלו שיכינו את סוכני ויזמי העתיד בצורה האופטימלית לעבודה בשטח. עבודתו של סוכן נדל"ן היא לדאוג לאינטרס של הלקוח שלו ולנסות למצוא עסקה אידיאלית, בין אם מדובר ברכישה של נכס במחיר זול מערכו, או במכירה של נכס במחיר מלא, או אפילו מעל הערך הנקוב. יזם נדל"ן, מנגד, מחפש את העסקאות הטובות ביותר שיניבו לו רווח בעתיד – בין אם מדובר בהזדמנות חד פעמית או לקיחת סיכון של קנייה באזור שאמור להשתפר משמעותית בעתיד. יש לתחום הזה, כאמור, המון זרועות, ורק הכשרה טובה תכין אתכם להתמודדות עימו.

תוכן איכותי ומתעדכן

המגוון של הקורסים בתחום, הוא כאמור, עצום. במכללת אורין שפלטר נותנים את הערך המוסף, באמצעות קורסים מקוונים אותם אפשר ללמוד מהבית. קורס נדל"ן באינטרנט של מכללת אורין שפלטר כולל בתוכו תוכן איכותי ומתעדכן, שמגיע מפי המרצים הטובים ביותר בישראל. הממשק של הקורסים הוא נוח, כאשר כל השיעורים והתרגילים מועלים לאתר, ומאפשרים לסטודנט ללמוד בזמן ובקצב שלו, מה שעוזר מאוד בניהול הלו"ז בחיים הפרטיים.

קורס נדל"ן באינטרנט

קורסים מקוונים הם דור העתיד. משבר הקורונה הביא אותם אל קדמת הבמה אבל הם היו שם הרבה לפני. במכללת אורין שפלטר לימדנו קורסים מקוונים הרבה לפני השנה הנוכחית. אחד הקורסים המובילים שלנו הוא קורס נדל"ן באינטרנט. הקורס המועבר על ידי טובי המרצים בתחום, מאפשר לכם ללמוד בזמן ובתנאים המתאימים לכם. הצורה שבה בנינו את הקורסים המקוונים שלנו, לוקחת בחשבון את כל הפרמטרים הנדרשים. הכל כמובן בשביל להעביר את חומר הלימוד בצורה הטובה ביותר שניתן. אתם לא מפסידים שום דבר מחומר הלימוד. להפך אתם חוסכים זמן וטרחה על נסיעות ולומדים בזמן הפרטי שלכם. אנחנו שמים דגש על קורסים אינטראקטיביים בהם אתם שותפים מלאים ללימוד. הטכנולוגיה המתקדמת בתחום מאפשרת לנו לחלק אתכם לקבוצות, להעביר מצגות מפורטות, לבצע סימולציות וכל דבר אחר כנדרש. לימודי נדל"ן במכללת אורין שפלטר היא חוויה טכנולוגית ממדרגה ראשונה המכינה אתכם לשוק העבודה.

קורס יזמות נדל"ן והשקעות קהל יעד

הקורס שלנו מיועד עבור כל מי שמתעניין ביזמות או קורס השקעות נדל"ן בארצות הברית. בסוף הקורס תוכלו להחליט האם אתם מעוניינים להמשיך כיזמי נדל"ן או כמשקיעים. יזמות הוא תחום מרתק הכולל פרויקטים ארוכי תווך לאיתור קרקעות, שינוי יעוד והובלת פרויקטים למגורים. כל אחד מהלומדים אצלנו בקורס מוצא בסופו של דבר את הנישה המתאימה עבורו. אנחנו יכולים כמובן לייעץ לכם בסוף הקורס לאיזה כיוון כדאי לכם לפנות בהתאם לכישורים, לאמצעים ולאפשרויות הפרנסה.


הקורסים שלנו מנוהלים על ידי מקצוענים אמיתיים מהטובים ביותר בתחום, יזמים מובילים ומשקיעי נדל"ן שהניסיון האישי שלהם עומד כולו לרשותכם. אנחנו מאמינים שלימוד מעשי הכולל ניתוח של פרויקטים בפועל יכול להכין אתכם בצורה הטובה ביותר לעסקה הראשונה. אנחנו מקווים שמייד עם סיום הלימודים, תוכלו ליישם את הכלים שרכשתם בקורס בהצלחה.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.