לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת מקצוע לחיים הוא הכסף. הכסף הוא זה שמאפשר לנו לחיות בצורה נוחה, והוא מהווה נדבך קריטי בחיי המשפחה. לכן, אנשים שיש להם את זכות הבחירה, לא ילכו מראש למקצועות בהם השכר הוא נמוך יותר ממה שמגיע להם. לימוד מקצוע רווחי צריך להיות בראש סדר העדיפויות, לצד חיבור למקצוע ואפשרויות פתיחת הדלתות ולכן, זוהי בחירה שחייבים לבצע בחוכמה. מקצועות רווחיים הם מקצועות שתמיד יש להם רלוונטיות, כמו כל מקצועות הכלכלה השונים.

בתחומים כמו משכנתאות, ביטוחים, נדל"ן ושוק ההון יש תמיד ביקוש, שכן כל אחד רוצה להרוויח ולחסוך כסף, וייעוץ נכון, או פעולות נכונות בשוק ההון והנדל"ן, בהחלט יכולים לגרום לכך. בביטוחים יש צורך מובנה ועניין המשכנתאות הוא כזה שנוגע למרבית המשפחות בישראל, שרוצים לקנות נכס. הצורך באנשי מקצוע טובים הוא גדול, ולכן, כל מי שרוצה להיכנס לתחום הכלכלה צריך לקבל את ההכשרה הנכונה. במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחום הכלכלה, מציעים מסלולי לימוד שונים ואיכותיים, אותם אפשר ללמוד בקמפוסים של המכללה בתל אביב ובחיפה, ואפילו אונליין, דרך המחשב בבית.

דחיפה גדולה

באורין שפלטר מציעים מעטפת לימודית איכותית, עם מרצים מהשורה הראשונה ותוכן פרקטי ועדכני, שעוזר מאוד במבחני הלשכה הרלוונטיים. באורין שפלטר מציעים מסלול לימודים קצר וממוקד בקורס ייעוץ משכנתאות, שחוסך מהתלמידים חומר לא רלוונטי ולא נכון. במכללה מצלמים את כל השיעורים והתרגילים ומעלים אותם לאתר המכללה, למען אנשים שלומדים מהבית, שיכולים לקבל את החומר בזמן הנכון ובקצב שלהם, כדי לייעל עוד יותר את זמן הלימודים שלהם. לימודים מקצועיים הם ממוקדים ואיכותיים, ובאורין שפלטר ישנו אף סיוע לתלמידים להיכנס לסטאז' בכמה מהמקומות המבוקשים בארץ, במה שנותן דחיפה גדולה לקראת קריירה רווחית.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.