לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לרשימת המסלולים והקורסים המלאה לחצו כאן

אפשרויות ההכשרה לעבודה במדינת ישראל הן רבות, ויש הרבה מאוד מקצועות שאפשר ללמוד בצורה מקצועית ופרקטית, ולהתחיל להרוויח סכומים יפים מאוד אחרי מסלולי לימודים מכווני מטרה או קורסים ייעודיים ואיכותיים. תחומי הכלכלה השונים הם כאלו בהם אפשר להצליח כבר בגיל צעיר, ולהתקדם במהרה אל עבר תפקידים בכירים יותר. מעבר לכך, כאשר חושבים על מקצועות רווחיים ביותר אפשר לראות שנושאים כמו משכנתאות, ביטוחים ולימודי שוק ההון מהווים אבני פינה מקצועיים, והם כאלו שיהיו רלוונטיים גם בעתיד הקרוב והרחוק, שלבטח כולל אופק טכנולוגי יותר.


רונן נחמיאס מנהל המכללה ומרצה בכיר באורין שפלטר

כאשר בוחרים מקצוע כלכלי, צריך לראות שלומדים במקום אשר מטפח את הסטודנטים בצורה הנכונה והטובה ביותר, וזה בדיוק מה שעושים במכללת אורין שפלטר. במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחומי הכלכלה השונים, מקבלים את כל הכלים כדי לעבוד בתחום כמו ביטוח, משכנתאות או שוק ההון, ולשלב בתוך כך את הקידמה הטכנולוגית. הרי התחומים הללו יהיו רלוונטיים מאוד גם בעתיד הקרוב והרחוק, ובאורין שפלטר יודעים להציב בפני הסטודנטים את המידע והתוכן העדכני ביותר, עד להצטיינות ולהבנה אבסולוטית של החומר.

בטוחים וסמוכים

שוק העבודה בישראל מציע הרבה אופציות, אך אין הרבה כאלו שימשיכו להיות רלוונטיים גם בעתיד הרחוק. לכן, צריך לחשוב נכון, לקחת בחשבון מספר רב של פרמטרים, ולקבל החלטה נכונה שתלווה אתכם הרבה שנים קדימה. במסגרת תחומי הכלכלה השונים, ניתן לעבוד גם באופן עצמאי וגם בתוך חברה גדולה, ולהרוויח סכומים יפים מאוד, שרק עולים עם הזמן, כאשר צוברים עם ידע, ניסיון ומעמד, ומצליחים לאגור כמות יפה של בונוסים ועמלות. מקצועות הכלכלה השונים תמיד יהיו רלוונטיים, וכאשר מחברים אליהם את הקדמה הטכנולוגית, מקבלים תחום בו אפשר להיות בטוחים לעוד הרבה מאוד שנים קדימה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.