לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצי משכנתאות עובדים כעצמאים או כשכירים ובהתאם לכך נקבע השכר שלהם. יועצי משכנתאות שכירים עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. בהתאם למוסד המעסיק את היועצים ובהתאם לניסיון המקצועי שלהם, נקבע השכר ההתחלתי. מדובר בשכר גבוה יותר מהשכר הממוצע במשק.


יועצי משכנתאות עוזרים לאלפי לקוחות מדי שנה להגשים את החלום שלהם לרכוש נכס. הם מנסחים עבורם את הבקשות עבור הבנקים, בונים את תמהיל המשכנתא המתאים ומבצעים את כל החישובים הנדרשים על מנת לעזור ללקוחות. המטרה שלהם היא להתאים עבור הלקוחות משכנתא אידיאלית מבחינת התנאים. כל זאת כמובן בהתאם ליכולת ההחזר של הלווים.

 

כמה מרוויח יועץ משכנתאות, ועד כמה המקצוע באמת רווחי?

 

איפה לומדים יועצי משכנתאות?


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס ייחודי בייעוץ משכנתאות המכין אתכם בצורה מלאה לעבוד פרקטית בתחום. הדגש שלנו בקורס הוא על הצד המעשי ובהתאם לכך אנחנו עובדים עם טובי המרצים אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. הקורס מתקיים ללא תנאי קבלה והוא נמשך ארבעה חודשים, חמישה עשרה מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. במהלך הלימודים תצטרכו לעשות עבודה מסכמת ולעבור מבחן סיום קורס. בסיום ההכשרה תקבלו מהמכללה תעודת סיום קורס יועץ משכנתא.

איפה עובדים יועצי משכנתאות?


יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. כמו כן, חלק מהיועצים עובדים גם כעצמאים. התחום מתאים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לרכוש מקצוע מאתגר ומרתק עם אפשרויות קידום רבות לאורך השנים.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס ייעוץ משכנתאות? צרו עימנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לשירותכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.