לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

המגוון הרחב של אפשרויות ההכשרה בישראל גורם לכך שגם אופי הלמידה משתנה. הלימודים הפרונטליים לוקחים צעד אחורה, וכיום, יש הרבה מאוד קורסים מקוונים, וגם לימודים היברידיים, המשלבים בין הלימודים דרך המחשב ללימודים בכיתה עם מרצה. יש הרבה מוסדות לימודים שמציעים קורסים היברידיים בישראל הן במכללות, הן באוניברסיטאות ואפילו בבתי ספר יסודיים ותיכונים. כשר ניתן לשלב בין שתי דרכי הלימוד, קל יותר לתלמיד למצוא את עצמו ולמקסם את תוכנית הלימוד שלו.

לקורסים היברידיים יש יתרון מובנה, שכן כל העניין הלוגיסטי, שמקשה מאוד על המרצים והסטודנטים כאחד, מקבל הקלה משמעותית. הסטודנטים לא צריכים להגיע לשיעור ולבזבז זמן וכסף, ובסופו של דבר, הם מקבלים את אותו השירות. בעזרת המחשבים, יש להם גישה נוחה יותר למידע, יש תחושה גדולה יותר של אחריות ושייכות, וכמובן, אפשר ללמוד בקצב הנכון לכם. אין ויכוח על כך שהתלמידים שלומדים בשיטת הלמידה ההיברידית מוציאים ציונים טובים יותר, ופחות נושרים מקורסים שמקשים עליהם בהתחלה. בנוסף, נוצרת חווית למידה שונה, מאתגרת ומעניינת יותר, וקהילת הלימודים מרגישה קרובה יותר, כך שהיתרונות הם רבים. בנוסף, העובדה שאפשר להיפגש עם המרצה אחת לתקופה, הופכת את המעטפת של הקורס להרבה יותר נכונה מבחינת המרצים והסטודנטים כאחד.

קורסים היברידיים בישראל

הטוב משני העולמות

קורס היברידי בישראל מאפשר להרבה מאוד סטודנטים להשיג את המקסימום מהתוכן שהם מקבלים, ולהצליח לשלב בהצלחה בין לימודים מקוונים ללימודים פרונטליים. ישנם שישה מודלים של לימודים היברידיים, שנעים בין לימודים מהבית, ללימודים מהכיתה עם מחשב, ללימודים בכיתה בלי מחשב. המודלים מחלקים את הזמן בצורה שונה, אך המגמה היא ברורה – כאשר לוקחים את הטוב משני העולמות, מקבלים תמהיל מצוין שעוזר לתלמידים בכל גיל ובכל סטטוס, לקבל בדיוק את מה שהם צריכים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.