לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

האתגרים העומדים בפני אנשים שלומדים במסגרת קורסים אקדמיים הם רבים, וחלקם כוללים את הפן הלוגיסטי של הגעה לשיעור. בדיוק בגלל הדברים האלו, החלו מוסדות רבים לאפשר לאנשים ללמוד מהבית במסגרות תוכניות לימוד שונות, ובתוכם, הקורסים ההיברידיים. קורס היברידי הוא למעשה קורס אותו לומדים במקביל מהבית ובשיעורים פרונטליים, והוא מביא איתו הרבה מאוד יתרונות. כאשר מחלקים את זמן הלמידה בין הבית למוסד האקדמי, אפשר לחסוך בזמן, לקבל גישה להרבה יותר מידע, ועדיין להיעזר בשירותיו של איש מקצוע המעביר את התוכן.

במסגרת קורס היברידי משלבים הסטודנטים את הלימודים בין הבית לבין השיעורים הפרונטליים ומצליחים ליהנות משתי העולמות. היתרון הגדול ביותר הוא האפשרות לשלוט בקצב הלימוד, ולהיעזר במרצה במקרה הצורך. השיעורים בכיתה הם לא תמיד אידאליים עבור תלמידים, שמתקשים למצוא את עצמם ולעמוד בקצב, בעוד בשיעורים מקוונים, הם יכולים לחזור על החומר, ולדעת מה הם רוצים לשאול את המרצה בסיום השיעור. ללימודים היברידיים יש מספר מודלים המשלבים בין המחשב האישי לשיעורים בכיתה, אם כי המודל לפיו לומדים מהבית בכ-70 אחוזים מהזמן, הוא השכיח ביותר.

הציונים עולים

במסגרת של קורס היברידי יהיו המפגשים הפרונטליים נדירים יחסית, אם כי לסטודנטים תינתן גישה לזמן אישי עם המרצה, בטלפון או במחשב. המטרה הכללית היא שיפור חווית הלמידה של הסטודנט, שמקבל גישה לידע בצורה קלה יותר מאשר בקורסים פרונטליים, הוא מפתח תחושת שליטה גדולה יותר על תפישת החומר והוא אף חוסך בעלויות של הקורס. במסגרת קורסים היברידיים, נוצרת הרגשה של קהילת למידה איכותית יותר, ושל תועלת מהשיעור עצמו. מבחינה סטטיסטית, פחות תלמידים נושרים באמצע קורסים היברידיים, והציונים שלהם משתפרים פלאים, כך שזה בהחלט משהו שכדאי מאוד לשקול ולעשות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.