לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שיטות הלמידה השתנו פלאים בשנים האחרונות מתוך הבנה שהלמידה המסורתית היא לא תמיד הדרך הנכונה. כיום, כאשר להרבה מאוד אנשים יש מחשבים בבית, וישנו רצון לייעל את הזמן ואיכות הלמידה, יש הרבה מאוד גופים, אקדמיים ומקצועיים כאחד, אשר מאפשרים לימודים דרך האינטרנט מסוגים שונים. אחת מהשיטות המועדפות כיום היא שיטת לימודים היברידיים המשלבת בין הלימודים הפרונטליים לבין הלימודים המקוונים. על פי השיטה, התלמיד מחלק את זמנו בין הכיתה לבין המחשב בבית, וכתוצאה מכך, מצליח להשיג כמות גדולה של יתרונות.

לימודים היברידיים בישראל מוגדרים כשיטת לימוד המשלבת, ביחס של 30 עד 79 אחוז, בין הלימודים המקוונים למפגשים הפרונטליים. לרוב, החלק של הלימודים המקוונים יהיה גדול יותר, אם כי בניגוד ללימודים מקוונים בצורה אבסולוטית, יתאפשרו גם מספר מועט של פגישות פנים מול פנים עם המרצים. היתרונות הגדולים בשיטת לימודים היברידיים הם חיסכון בזמן, גישה גדולה יותר למידע, אינטראקציה חברתית און ליין, וכן פיתוח תחושת שליטה אצל התלמיד. כאשר החומר מועבר בזמן ובקצב שלו, הוא מצליח לקלוט אותו בצורה טובה יותר, וכן לקבל תחושת אחריות גדולה יותר בשיעורים, שכן אין סביבו הפרעות חיצוניות.

התאמה אופטימלית

לרוב, לימודים היברידיים יהיה גם זולים יותר עבור התלמיד, שכן הוא אינו נדרש להגיע לכיתה, וכך נחסך גם המקום בכיתה, וגם זמנו של המרצה. בלמידה היברידית עקרונות הדוגלים בגמישות, כשהסטודנט יכול למצוא את הדרך הנכונה ביותר לשלב בין שתי אופציות הלימוד, ולהתאים בצורה אופטימלית את תוכנית הלימודים לצרכים שלו. במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה הגדולה והמובילה בישראל בנושאי הכלכלה השונים, מאפשרים לסטודנטים לבחור מבין מגוון של מסלולי לימודים היברידיים אשר באים לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר, עם המרצים הטובים ביותר בישראל, וחומר פרקטי ונכון.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.