לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים נוספים אודות מסלולי הלימוד ההיברידיים במכללה לחצו כאן

האופן בו התלמידים והסטודנטים של היום לומדים הוא שונה במהותו מזה שהיה נהוג עד לפני כעשור. הטכנולוגיה תפסה מקום מרכזי בחיינו, ומעבר לעובדה שאנשים נעזרים בטכנולוגיה כדי לעשות ולהגיש עבודות, כיום ניתן ללמוד קורסים מקוונים מהבית, ואף לשלב את אותו תוכן מקוון עם תוכן פרונטלי. לשיטת הלימוד החדשנים שמשלבת בין שני העולמות הללו קורים למידה היברידית. לגבי למידה היברידית פירוש המונח הוא שילוב נכון בין לימודים בעזרת מחשב (מהבית או מהכיתה) לבין לימודים פרונטליים מסורתיים אותם כולנו מכירים.

במסגרת למידה היברידית, החלוקה בין הזמן הפרונטלי לזמן הממוחשב נע בין 30 ל-79 אחוזים על פי ההגדרה, במה שמתחלק לשישה מודלים. על פי המודלים, הזמן מול המחשב ומול המרצה משתנה, אך אין ספק שהמודלים הפופולאריים ביותר הם אלו שמאפשרים לימודים כמעט מלאים מהבית, עם חיזוקים נקודתיים בשיעורים הפרונטליים. כאשר הסטודנטים לומדים מהבית, הם חוסכים זמן וכסף, ויש להם גישה עצומה למידע בלחיצת כפתור, דבר שלא מתאפשר כאשר הם נמצאים בתוך כיתה, עם מחברת. בנוסף, הם מפתחים תחושת אחריות גדולה יותר, מקבלים חווית למידה שונה, ומצליחים ללמוד בקצב שלהם.

יותר ויותר אפשרויות

הערך המוסף של לימודים היברידיים הוא באפשרות לקבוע זמן אישי עם המרצה, כדי להשלים את המידע החסר. השיעורים הפרונטליים לא איבדו את ערכם לחלוטין, והם עדיין עוזרים לסטודנטים רבים להשלים את מה שהם צריכים. קורסים היברידיים מאפשרים לסטודנטים למקסם את זמן הלימוד שלהם ואת התוכן שלהם, ועל פי מחקרים, הציונים שלהם עולים, ופחות מהם נושרים מהקורסים. הלמידה ההיברידית היא העתיד, ואין ספק שלימודים שנערכים מהבית הם נוחים וזולים יותר, כך שאין ספק שכבר בעתיד הקרוב נראה יותר ויותר אפשרויות, בכל תחום לימוד, בנוגע ללימודים היברידיים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.