לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידה היברידית משלבת בין לימוד פרונטלי ללימוד בצורה דיגיטלית. השימוש בלמידה היברידית מאפשר למעוניינים בכך גמישות רבה. בהתאם לכך, הסטודנטים לומדים חלק מהזמן בבית, בשעות שנוחות עבורם. לא ניתן כלל להשוות זאת ללימודים שהינם מאה אחוז פרונטליים. לימודים אלה מחייבים את הלומדים להגיע לכיתה ולעמוד בקצב מסוים, שלא תמיד מתאים עבור כולם. לימודים היברידיים מאפשרים לאנשים ליהנות משני העולמות, כך שהם עדיין מגיעים לשיעורים הפרונטליים, אך יחד עם זאת, חלק מהלימודים מתקיימים באופן מקוון.

למידה היברידית במכללת אורין שפלטר


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורסים והכשרות מעשיות רבות בצורה היברידית. אנחנו עובדים עם מערכת מתקדמת לניהול למידה, המאפשרת לנו לעקוב מקרוב אחרי ביצועי הסטודנטים. מדובר במהפכה טכנולוגית שבה לא מוותרים על המימד האישי, אלא משלבים אותו עם מיטב ההתפתחויות בתחום הדיגיטלי. הלימוד בפורמט דיגיטלי חלקי, מאפשר לסטודנטים של המכללה לנהל את הזמן שלהם בצורה אפקטיבית.


למידה היברידית

רבים מהסטודנטים במכללה הם אנשי מקצוע שעובדים כבר במשרה מלאה, ואינם יכולים להתפנות ללימודי תעודה סוכן ביטוח פרונטליים בלבד. בהתאם לכך, הרחבנו בהדרגה את מערך הקורסים שלנו, הדיגיטליים וההיברידיים. יש לנו מסלול לימודים מלא בביטוח פנסיוני ואלמנטרי המתקיים כולו באופן מקוון.

 

הרשמה ללימודים במכללה ובחירת הכיוון המקצועי המתאים


מעוניינים לקבל מידע מפורט על כל הקורסים וההכשרות המעשיות במכללה? מתלבטים האם לבחור במסלול של יועץ משכנתאות או להתמחות בחיתום ביטוח אלמנטרי? בנוגע לכל שאלה וכל התלבטות אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. בתהליך הייעוץ נעבור אתכם על כל האופציות המתאימות עבורכם, ונעזור לכם לתכנן בצורה מלאה את תהליך הלימודים כולו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.