לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

משרד החינוך, כמו משרדים ממשלתיים רבים, מחפש בשנים האחרונות להתקדם ולייעל את עצמו. כחלק מהמהפכה הטכנולוגית שמתרחשת בישראל בשנים האחרונות, במשרד החינוך הבינו שיש היתכנות גדולה מאוד למעבר לשיטות לימוד מתקדמות, כמו למידה היברידית. בנושא של למידה היברידית משרד החינוך מבצע פעולות רבות המאפשרות את הנושא, כמו הגברת התכנים וגישה למחשבים במגוון רחב של מוסדות. כיום, אפשר לקחת קורסים היברידיים רבים המעניקים את הערך המוסף לאנשים בגילאים ובמוסדות שונים.

ישנם יתרונות ללמידה משולבת, כאשר בפן הפרקטי, היא פשוט חוסכת זמן ומקום. התלמידים לא צריכים להגיע לכיתה, והמוסד בו הם לומדים חוסך את הצורך באירוח שלהם, ולכן, הלמידה היא פרקטית במיוחד במוסדות להשכלה גבוהה וקורסים מקצועיים, ופחות במסגרות של בתי ספר, שם גם עוסקים בלמידה היברידית, אך במקרה הזה מדובר בשילוב של מחשבים בתוך כיתות הלימוד. אחד היתרונות הגדולים נוגע לעניין השליטה של התלמיד בחומר, שכן ככל שהוא מסוגל ללמוד בקצב ובזמן שלו, הוא מצליח לקלוט את החומר בצורה אידאלית. מחקרים רבים הראו כי במסגרות בהם עובדים עם למידה היברידית, פחות תלמידים נושרים, הציונים שלהם עולים ויש להם תחושה גדולה יותר של קהילה לימודית תומכת, דבר שקשה לקבל בלימודים פרונטליים.

אימוץ ויישום

השילוב של לימודים פרונטליים בתוך הלמידה ההיברידית הוא חשוב, כי לעיתים, יש דברים שאי אפשר לקבל דרך המחשב. המפגש עם המרצה, גם אם הוא נדיר, יכול לספק עוד זווית על חומר הלימוד, ובסופו של דבר, אין תחליף למפגשים ב-4 עיניים, ואפילו בכיתה, שם מצליחים להשלים את התוכן החסר. קורס היברידי הוא העתיד, והיא מתאימה להרבה מאוד אנשים, ולכן חשוב לאמץ אותה בצורה אופטימלית, לייעל אותה, וליישם אותה בצורה הטובה ביותר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.