לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שיטות הלימוד המסורתיות שכולנו מכירים הן לא מורכבות מדי וכוללות בעיקר למידה פרונטלית בכיתות, עם חיזוקים ותרגולים שנעשים מהבית. עם זאת, עם התפתחות הטכנולוגיה והרצון לייעל ולשדרג את אופן הלמידה, קמו שיטות חדשות, ביניהן שיטת הלמידה ההיברידית. סטודנטים רבים שואלים לגבי למידה היברידית מה זה ואיך זה עובד, והתשובה נמצאת בהגדרה הנכונה של המונח. למידה היברידית מוגדרת כשיטה המשלבת לימודים מקוונים עם מחשב לבין לימודים פרונטליים ביחס של 30 עד 79 אחוזים, כאשר לרוב, החלק הארי כולל למידה ממוחשבת מהבית.

בעזרת השיטה החדשה, אנשים יכולים לחסוך המון זמן וכסף, כאשר הם לומדים בצורה הרבה יותר נוחה מהבית. היתרונות של הלמידה משולבת הם לא רק לוגיסטיים, אלא גם פרקטיים. ברוב המקרים, התלמידים קשובים יותר, עם תוכנית לימודים מותאמת להם, עם חווית לימוד נוחה יותר ובסופו של דבר, מחקרים מראים כי הציונים שלהם גבוהים יותר. השיטה למעשה מעניקה את המעטפת המושלמת, כאשר הסטודנטים לומדים מהבית בקצב שלהם, ויכולים להשלים את המידע החסר בעזרת שיעורים פרונטליים או פגישות אישיות עם המרצה שתואמו מראש.

להשיג את המטרות

ישנם שישה מודלים של למידה היברידית, שמחלקים את הזמן בצורה שונה בין הלימודים בבית, לבין לימודים בכיתה עם מחשב, ולבין שיעורים פרונטליים ומעשיים. המודלים נעים בין למידה כמעט אבסולוטית בבית, לבין לימודים פרונטליים שמקבלים חיזוק באמצעות מחשבים. אין ספק כי המחשבים מוסיפים את הערך המוסף ומעניקים גישה קלה לכל סוג של מידע, אך באמצעות לימודים היברידיים, התלמיד מרגיש בשליטה, הוא מייצר קהילת לימוד קטנה שמתאימה לו, ויכול למקסם מאוד את זמן הלימודים שלו, כדי להוציא ציונים טובים יותר ולהשיג את המטרות האישיות שלו בסיום התהליך.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.