לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יזמי נדל"ן אשר רוצים להשקיע בנכסים עומדים היום בפני מגוון רחב של אפשרויות. לאור העובדה שהעולם הפך לכפר גלובלי, אפשר להשקיע במקומות רחוקים במיוחד, ולהתגבר על האתגרים הקשורים במרחק. אפשר לשכור מנהלי עבודה או להתנהל מול גורמים מקצועיים או שוכרים באמצעות אמצעי תקשורת נוחים וזולים. תחום זה הפך למבוקש יותר ויותר בשנים האחרונות עקב כך נוצר ביקוש רב יותר לאנשי מקצוע טובים בתחום. בשביל לקבל את ההכשרה הטובה ביותר ניתן להירשם לקורס יזמות נדל"ן במכללת אורין שפלטר להשכלה פיננסית, בו תקבלו ידע רב וכלים מעשיים לצבירת ניסיון בתחום. לכל השקעה רחוקה, שהיא אינה בישראל, יש חסרונות מובנים שנובעים מריחוק, וכן ממחסור במידע או קשרים חשובים במקומות הנכונים, דבר שקל יותר להשיג בישראל. עם זאת, כדאי מאוד לבחון את השוק ולראות איפה כדאי לעשות את ההשקעה הנכונה.

אנשים שואלים את עצמם לגבי קרן השקעה בנדל"ן בחו"ל איפה כדאי ומתי כדאי לעשות זאת. השוק משתנה בכל מקום בעולם, ולכן שווה להישאר עם היד על הדופק. בארץ היתרונות ברורים, כאשר הנכס נמצא קרוב, לא צריך לשכור מנהלי עבודה, וההיכרות עם השוק, הגורמים והחקיקה היא קרובה. מנגד, התשואה השנתית בארץ היא אינה גבוהה, וההתקדמות של פיתוח אזורים ישנים הוא איטי במיוחד. במזרח אירופה אפשר למצוא הרבה נכסים איכותיים במחירים זולים, אם כי המחירים הם זולים וההכנסות בהתאם. במערב אירופה יש אזורים עליהם שמים בממשלה דגש, והם אלו האזורים שעדיף להיכנס אליהם, כמו צפון אנגליה לצורך העניין.

בכל מקום על הגלובוס

מדינה מעניינת להשקיע בה היא כמובן ארה"ב, בה יש אזורים בהם אפשר לראות תשואה שנתית דו ספרתית, אך עם זאת, המרחק הרב, וחוסר הוודאות לגבי אזורים מסוימים, מכניסים אלמנט של סכנה. כדי לדעת היכן להשקיע, מתי לעשות זאת, ובכמה להיכנס להשקעה, צריך ללמוד במקום הנכון. במכללת אורין שפלטר מציעים מגוון רחב של קורסים ומסלולי לימוד אשר עושים את ההבדל, ומעניקים ידע וכלים פרקטיים כדי לבצע את העסקה הטובה ביותר בכל מקום על הגלובוס.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.