לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

השקעה בנדל"ן בישראל ובחו"ל מגיעות בכל מיני דרכים, כולל דרכים שמונגשות לקהל הרחב. לא כל אחד יכול לרכוש לעצמו נכס בחו"ל, ולבטח לא לנהל את הנושא ולהתמודד מול הנושא הלגאליים ונושאי המיסוי והבירוקרטיה. לכן, יש לא מעט אנשים שיכולים לעבוד עם קרן השקעה בנדל"ן בחו"ל ולראות תשואה מרשימה. קרן השקעה בנדל"ן בחו"ל מאפשרת למעשה, להשקיע סכום כסף קטן יחסית, ולהיכנס כשותפים בקניית נכס, עם חברה אשר מאגדת את הנושא, או עם קבוצת אנשים. לקרנות הללו יש הרבה יתרונות וחסרונות, וחשוב להבין בתחום לפני שנכנסים פנימה.

האפשרות להרוויח הרבה כסף דרך הקרנות הללו קיימת, ויש גם אנשים שעשו זאת, וקנו נכסים מוצלחים עם קבוצת אנשים מוצלחת. עם זאת, יש כאן סיכון גדול, הכספים אינם נזילים, וישנה אפשרות שההשקעה תהיה לא כדאית. קרנות השקעה בנדל"ן הן רק חלק קטן מהאפשרויות ששוק הנדל"ן מציע, וכדי להבין במה הכי טוב להשקיע, צריך ללמוד במקום הנכון. במכללת אורין שפלטר מספקים מגוון רחב של קורסים ומסלולי לימוד בתחום הנדל"ן, אשר עוזרים לבצע את הבחירה הנכונה ביותר. בקורסים מקבלים הסטודנטים מידע פרקטי ונכון, מפי אנשי המקצוע הטובים ביותר בישראל. כך שאם ברצונכם להשתלב בתחום משגשג זה ולרכוש את ההשכלה המתאימה, הירשמו לקורס השקעות נדלן ותלמדו על כל הסודות הכי כמוסים בתחום תוך מתן ליווי אישי של מיטב המרצים.

העסקה הטובה ביותר

באורין שפלטר ניתן לקחת לימודים מקוונים, שכן כל השיעורים והתרגילים עולים לאתר המכללה, שכולל ממשק נוח, אשר עוזר ללמוד בזמן ובקצב המתאים. במכללה נוגעים בכל האלמנטים השונים של נדל"ן ויזמות נדל"ן, כולל השקעות בארץ ובחו"ל, זיהוי הזדמנויות, השבחת נכסים, מיסוי, הפן המשפטי, התמודדות עם שוכרים וחישוב תשואה שנתית. רק כך, לאחר שמשקללים את כל הנתונים, אפשר להגיע לעסקאות המוצלחות באמת, שיבואו את התשואה הגבוהה ביותר, בין אם מדובר בקרן השקעה או בעסקאות פרטיות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.