לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הנושא הכלכלי מהווה פקטור חשוב בבחירת מקצוע לעתיד, אם כי החשיבה צריכה להיות מקיפה יותר, ולכלול גם הסתכלות קדימה. לשכר טוב יש משמעות רבה, אך האם שכר טוב בהווה הוא ערובה לשכר טוב בעתיד? לא בטוח. אם נסתכל על רשימת מקצועות רווחיים 2020 נראה שהנושאים הכלכליים, שעתידים להיות טכנולוגיים יותר, הם אלו שעומדים בראש רשימת המבוקשים. כך למשל, תחום הביטוח הוא תחום בו אפשר להצליח בגדול, גם בעוד כמה שנים וכמוהו גם תחום ייעוץ ההשקעות והמשכנתאות, אותם ניתן ללמוד במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחום הכלכלה.

מכללת אורין שפלטר היא מכללה מקצועית איכותית המציעה קורסים ומסלולי לימוד ברמה גבוהה בתחומים כמו ביטוח, משכנאות או ייעוץ השקעות, עם הסתכלות קדימה, ואיך התפקידים האלו ייראו גם בעוד 5, 10 או 15 שנים. גם כיום, מדובר בתחומים מכובדים מאוד, עם מוניטין, ובעיקר עם שכר טוב, אך כאשר מתכוננים קדימה, ורואים איך משלבים אותם עם טכנולוגיה מתקדמת, עבודת און ליין והתייעלות כללית, אפשר בהחלט לקבל את המענה המושלם.

רשימת מקצועות העתיד 

ערוכים לקידמה

במכללת אורין שפלטר מקבלים את כל הכלים כדי לעבוד באותם תחומים בחברות הגדולות ביותר בישראל, איתם שומרים על קשר רציף במכללה, או בדרך עצמאית. במכללה ניתן לבחור מסלול התמחות, לקחת מספר קורסי יסוד ובהמשך לבחור מסלול התמחות וסטאז' בתחומים הפיננסיים, ובכך לקבל ניסיון חשוב. המרצים במכללה הם הטובים ביותר בישראל, והם ערוכים להתקדמות של התחומים שלהם, ומעבירים את הידע הזה לסטודנטים בצורה האידיאלית. המכללה היא טכנולוגית במיוחד, ומעלה את השיעורים והתרגילים לאתר ייעודי ומתעדכן, אשר נותן את האפשרות ללמוד ולחזור על החומר מהבית, בזמן שלכם ובקצב שלכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.