לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יש הרבה אלמנטים שמשפיעים על בחירות המקצוע של אנשים, ובתוך כך, הכסף משחק תפקיד מרכזי. אנשים מחפשים אחר העלאות, עבודות טובות ורווחיות יותר, ועושים הכל כדי להתקדם ולהפוך את החיים שלהם ושל המשפחות שלהם לנוחים יותר. היכולת לחיות בצורה נוחה עם משכורת ממוצעת או קצת יותר מכך, היא כמעט ולא קיימת, לכן, אנשים מרגישים צורך להקדים את המכה ולבחור מקצוע איכותי, שיהיה רלוונטי גם בעתיד. בחירת מקצוע העתיד צריכה להיעשות בצורה חכמה, עם מחשבה קדימה. שוק העבודה בישראל הוא מאוד אינטנסיבי ודינמי, וברור כבר כעת, שיהיו שינויים משמעותיים בעתיד, אשר ישנו פה לחלוטין את אופי המקצועות ומבנה השכר.

כל אחד מאיתנו היה רוצה ללמוד מקצוע שיהיה גם מעניין, גם רווחי וגם רלוונטי לשנים ארוכות, וכאשר בוחנים את תחום הכלכלה, רואים כי אין ספק שהתחום עצמו יהיה רלוונטי מאוד בשנים הקרובות, אם כי החיבור הטכנולוגי יהיה משמעותי הרבה יותר. בעולמות כמו ביטוח, שוק ההון ומשכנתאות, די ברור כי הצורך יהיה קיים, ורק הדרך בה מבצעים את התפקידים ישתנה. לשם כך, יש להתלונן, וללמוד את החומרים במקום הנכון, עם הטאץ' הטכנולוגי המתאים. במכללת אורין שפלטר מציעים את מסלול הלימודים האיכותי ביותר בתחומי הכלכלה השונים, בדגש על חיבור טכנולוגי ועבודה מתקדמת.

אטרקטיבי ורלוונטי

באורין שפלטר מציעים שיעורים ותרגילים מצולמים אשר עולים לאתר המכללה, מרצים מהשורה הראשונה וכמובן מגוון רחב של אפשרויות, אשר מוצעות על ידי הצוות התומך. תחום הכלכלה הוא תחום רווחי במיוחד, כאשר בחלק מהמקרים הוא כולל עמלות ויש דרישה רבה אליו בשוק, הן מכיוון החברות הגדולות והן מכיוון גורמים במדינה. המקצועות הללו הן בדרך כלל מאוד אטרקטיביים וכאלו שמושכים אנשים מכל הסוגים, אשר רוצים להתכונן לעתיד טוב יותר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.