לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

העתיד של שוק העבודה בישראל הוא תעלומה, ואין אפשרות לדעת במדויק איך הוא ייראה. מומחים מעריכים שיהיו הרבה מאוד מקצועות שכלל לא קיימים כיום, ואין ויכוח כי העולם הולך לכיוון יותר טכנולוגי ופחות ידני, ויש להתכונן לכך. מבין כל האפשרויות, שרובן טכנולוגיות במהותן, ישנן אפשרויות אחרות, ורובן נוגעות לתחום הכלכלה. ברור כי בתחומים כמו ביטוח, פנסיה, ייעוץ שוק ההון והשקעות, וכן בתחום המשכנתאות תמיד יהיה צורך. בכל מה שסובב סביב כסף, אנשים יזדקקו לייעוץ והכוונה, ולכן, התחומים הללו הם גם רלוונטיים, אם כי יש לשער כי הם יהיו הרבה יותר טכנולוגיים בעתיד.

כאשר מבצעים בחירת מקצוע לעתיד חייב להילקח בחשבון, ואם הולכים על התחום הכלכלי, חשוב ללמוד במקום הנכון. מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית האיכותית ביותר בישראל בתחום הכלכלה, והיא מציעה מגוון מסלולי לימוד וקורסים, און ליין ופרונטליים, אשר מכינים את הסטודנטים לעבודה כלכלית בהווה ובעתיד גם יחד. באורין שפלטר שמים דגש על החיבור הטכנולוגי למקצועות הכלכלה, ומנסים לספק את התשתית לעבודה נכונה. באורין שפלטר נמצאים המרצים הטובים ביותר בישראל, אשר משתמשים בידע ובניסיון שלהם כדי לחזות כיצד ייראו המקצועות הללו בעוד שנים רבות, ואיך אפשר להשתלב בצורה נכונה, ואף להתקדם במהירות, בחברות הגדולות בארץ או בתור עובדים עצמאים.

 

לא מפספסים דבר

באורין שפלטר מעניקים לסטודנטים מעטפת לימודים אידאלית. כל השיעורים והתרגילים מועלים לאתר ייעודי, עם ממשק נוח, ומאפשרים לסטודנטים ללמוד בזמן ובקצב שלהם, כדי לספק יעילות מקסימלית. המרצים עומדים לרשות הסטודנטים בכל עת, ושום דבר לא מתפספס. באורין שפלטר מכינים את הדור הבא של עובדי הכלכלה בישראל, ולא מדלגים על שום שלב בדרך למצוינות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.