לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הנושא של הפרשות לפנסיה הוא קריטי עבור כל אחד מאיתנו. יש חשיבות להפריש כחוק, ויותר מכך, למצוא את התוכנית האופטימלית שתמקסם את סכום הפרישה. יש חשיבות מכרעת להרבה מאוד אלמנטים, כולל איתור של כל החסכונות ואיסוף הכספים המגיעים לכם. אנשים אשר עברו בין עבודות והחליפו סטטוסים בחיים, ככל הנראה פתחו כמה קרנות ותוכניות שונות, מה שגורם לכך שיש סיכוי לא רע שיש כספים המגיעים לכם הנמצאים במקומות שונים. יש אפשרות לעשות את הפעולה הזו לבד, או לשלם לאיש מקצוע שיעשה זאת. באופן עקרוני, מדינת ישראל חוקקה חוקים שיעזרו לאחד את כל החסכונות, אך הנושא עדיין אינו מושלם ונמצא בתהליכים. כדאי לעבוד על תכנון הפרישה מוקדם ככל האפשר.

ישנו קושי מובנה בהבנת נושא הפנסיה ואנשים רבים כלל לא יודעים לאן הם נכנסים. ההכנה לפרישה צריכה לכלול גם חישובים פיננסיים לעתיד, כמה משמעותית תהיה הירידה בהכנסות, האם יש צפי מיידי וצפוי של עלייה בהכנסות, מה שווי הנכסים ומהי היכולת הפוטנציאלית של הילדים לעזור במידת הצורך. יש לשים דגש גם כן על פדיון של קרנות הפנסיה בתוכניות מתאימות, וכן קבלת מענקי פרישה, משיכת פיצויים, מענק פרישה וחופשה שנתית מהחברה בה עבדתם. בתור פנסיונרים, מגיעות לכם לא מעט הנחות והטבות בהרבה מאוד מקומות. שווה מאוד לברר על אותן הטבות הנוגעות לתחומי העניין שלכם. 

העזרה הנכונה

את כל הנושא הזה קשה להבין לבד ולכן יש אנשים שיכולים לעזור מאוד בנושא. יועצי פרישה הם אנשים שיכולים לכוון אתכם לכיוון הנכון כדי להרוויח הרבה מאוד כסף בצורה מיידית וגם עם היציאה לגמלאות. הרבה אנשים מחפשים להיכנס לתחום ומגלים כי האופציה הטובה ביותר היא לקחת קורס תכנון פרישה במכללת אורין שפלטר. המכללה מציעה קורס ייעודי ופרקטי בנושא עם המכללה לתכנון פרישה ופיננסים ומצליחה לתמצת את הנושא כדי להוציא יועצים מצוינים אל שוק העבודה. 

כיצד נכון לבחור את מתכנן הפרישה?

פרישה מהעבודה הינה אירוע משמעותי המשפיע על חיי אדם ומשפחתו.
עד לרגע הפרישה עמל אדם על צבירת הון וניהולו, אולם הניסיון מלמד כי בכל הנוגע לתכנון הפרישה הוא אינו מנהל באופן מושכל את הונו ונכסיו כך שיתאפשרו חיי נוחות כפי שמבקש לעצמו ולמשפחתו.

קורס תכנון פרישה

העלייה המשמעותית בתוחלת החיים בשילוב שינוי המדיניות הסוציאלית בישראל, הינם המניעים העיקריים לזינוק בדרישה בקרב קהל הפורשים לאנשי מקצוע, אשר ילוו אותם במעבר הקריטי מצבירת הון לצריכת ההון.

חשוב שמתכנן הפרישה יידע לתת מענה הוליסטי, כזה שמשלים בעבור הפורש את כל הזוויות הנכונות לפרישה הכוללות:

  •  מתכנן שמבין בכל המוצרים הפנסיוניים ואופן משיכת הכספים מכל מוצר
  • מתכנן שמבין בהביטי המיסוי ותכנוני המס בתהליך הפרישה ‎
  • מתכנן שמבין את צרכי התא המשפחתי ומשלב בתכנון כספים פנויים
  • מתכנן שמבין בזכויות המלאות לרבות דיני עבודה, ביטוח לאומי, צוואות, ירושות והעברה בין דורית ויודע לתת הכוונה ללקוחותיו

יועצי מס, רואי חשבון, סוכני ביטוח, יועצים פנסיונים, מנהלי השקעות, מתכננים פיננסים, כלכלנים, מנהלים ועובדים בכירים מהתחום הפנסיוני.

פרישה מעבודה היא אחד האירועים הכי משמעותיים בחיים. לאחר שנים רבות של עבודה, הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה. כמו הרבה מעברים בחיים, פרישה ממעגל העבודה מלווה בהרבה חששות ודאגות בנוגע לעתיד. בנוסף לכך צריך לטפל בצורה יסודית בכל העניינים הכספיים הנדרשים. כל החסכונות שצברנו במהלך העבודה וכל קרנות הפנסיה והפיצויים. קורס תכנון פרישה, מכשיר מדי שנה עשרות יועצים מובילים שעוזרים לאנשים לקבל את ההחלטות הנכונות.
מתכנן פרישה מקצועי, צריך לדעת לאתר ולחשב סיכונים אישיים ומשפחתיים, לדעת איך לנהל את הכספים בצורה הטובה ביותר, לטובת הלקוח ובני משפחתו. על היועץ להבין לעומק את כל דיני המיסים הקשורים לפרישה ואת הסוגיות המשפטיות בתחום.

ההכשרה שלנו מקיפה את כל התחומים הרלוונטיים, בשביל ייעוץ איכותי ברמה הכי גבוהה שניתן. כמו כן יש לנו שירות מצוין של עזרה בחיפוש עבודה, לאחר סיום הלימודים. הקורסים שלנו פונים בעיקר לאנשים שמעוניינים בהשלמת הכנסה. יועצי מס, רואי חשבון ומומחים לביטוח המעוניינים להוסיף לעסק שלהם ייעוץ פרישה. אבל כמובן שאנחנו מקבלים בברכה כל אחד שמעוניין להתמקצע בתחום.

יציאה לגמלאות למה עלינו לצפות

במהלך היציאה לגמלאות, עלינו לדאוג לכל כספי הפנסיה ולתכנן את תשלומי הביטוח הלאומי. תכנון מקורות הכנסה, הוא אחד הדברים הכי משמעותיים, בשביל לנהל את החסכונות של הלקוחות. כמו כן, על היועץ לתכנן ביחד עם הלקוח, איך לנצל את מענקי הפרישה והפיצויים בצורה הטובה ביותר. מעבר לכל העניינים הכלכליים, במדובר במצב רגשי מאוד מורכב. אצלנו במכללה, אנחנו מדגישים את ההיבט הרגשי בעבודה מול לקוחות. חשוב לנו שהיועצים שלנו, יתנו שירות מקצועי ואישי ברמה הכי גבוהה שניתן. אנחנו עושים את הכל, בשביל לספק לסטודנטים את כל הנדרש, בכדי לצבור לקוחות נאמנים, שיישארו איתם לאורך שנים רבות.


הסמכה בתחום הפרישה לאנשי מקצוע מהעולמות הפיננסים והפנסיוניים, הינה הזדמנות למינוף והרחבת הפעילות העסקית, המשיקה ומשלימה לתחומי ההתמחות הקיימים, בעולם בו הביקוש עולה על ההיצע.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.