לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הצורך בלקיחת משכנתא הוא דבר שמשותף להרבה מאוד אנשים בישראל, שצריכים עזרה בקניית דירה. יוקר המחייה מקשה מאוד והופך את קניית הדירה לפעולה שמצריכה עזרה מהבנק, וברוב המקרים, גם מההורים. מבחינת לוקחי המשכנתא, חשוב מאוד ללמוד את הנושא עד תום. לא מדובר רק בלקיחת סכום כסף והחזרת סכום דומה בהחזר חודשי דומה למשך שנים. למשכנתא יש הרבה מאוד פנים, הרבה מאוד אפשרויות והרבה מאוד אותיות קטנות, שבדרך כלל עובדות לטובת הבנקים. לכן, חשוב מאוד לקבל עזרה מאנשי מקצוע, שיעזרו לנו לקבל את העסקה הטובה ביותר עבורנו, באמצעות ידע, ניסיון, ויכולת מיקוח.

לימודי ביטוח

תפקידו של יועץ משכנתאות הוא לא רק להילחם עבור הלקוחות שלו, אלא גם להבהיר בפניהם את התמונה ולהכניס אותם אל העולם המורכב הזה, אך בצורה פשוטה יותר. לכל יועץ השקעות יש מחיר, אך במקרה הזה, ההשקעה חוזרת במהרה, ואפילו בחודשים הראשונים של תשלום המשכנתא. היועצים האיכותיים מצליחים להוריד עשרות אחוזים בתשלום החודשי, במה שעשוי להסתכם בעשרות ואף במאות אלפי שקלים בראייה של כמה עשורים קדימה. הרי משכנתאות נלקחות לתקופה של בין 20 ל-30 שנים, וכל שקל שחוסכים הוא חשוב ולבסוף, גם אם החיסכון הקטן נראה לא כל כך משמעותי, הסכום הכללי הוא פשוט עצום. הוצאת רישיון יועץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר התהליך קל יותר. 

מרתק ומאתגר

הצורך ביועצי משכנתאות הוא גדול מאוד כיום, ומשותף כמעט לכל אזרח ישראלי. ליועץ משכנתאות משכורת משתלמת במיוחד. לכן, יש במקצוע הזה דרישה גדולה, וכדי ללמוד אותו בצורה הטובה ביותר, צריך לעשות זאת במכללה מקצועית איכותית. מכללת אורין שפלטר היא המכללה הטובה ביותר בתחום והיא מעניקה קורס ייעוץ משכנתאות ייעודי שמשתלב בתוך מסלול לימודים נוח מאוד, של שנתיים בלבד, בשעות הערב ובימי שישי. במכללה מלמדים המרצים האיכותיים ביותר, וכל סטודנט נהנה מליווי צמוד ומהאפשרות ללמוד גם מהבית, שכן כל השיעורים מצולמים. ייעוץ משכנתאות הוא תחום מרתק ומאתגר, שמושך הרבה מאוד אנשים.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.