לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

תחום ייעוץ המשכנתאות הוא תחום מעניין מאוד מבחינת הלקוחות. אנשים לא מבינים עד כמה יועץ משכנתאות טוב יכול לעזור בהורדת עלות המשכנתא וכמה מהר הוא מחזיר את ההשקעה שבו. למעשה, מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה מהר מאוד, ומשפיעה על הלקוח במשך 20 או 30 שנים, כאורך המשכנתא. התחום הוא מסקרן מאוד ובעיקר רווחי מאוד לאנשים שעוסקים בו בצורה מלאה ואיכותית. כל לקוח אשר נכנס לייעוץ ולתהליך מלא משלם כמה אלפי שקלים, אשר מובטחים שיחזרו בצורה של הקלה בריביות ובתנאי התשלום.

לימודי משכנתאות

הרבה מאוד אנשים רוצים להיכנס לתחום המשכנתאות לאור הרווחיות והאתגר. זוגות צעירים חיים במדינת ישראל בנחיתות מובנית בגלל יוקר המחייה, והיכולת של אותם יועצים לעזור להם היא מאוד חשובה מבחינה ערכית. כדי ללמוד את תחום המשכנתאות לא צריך ללכת לאוניברסיטה או מכללה אקדמית, אלא למכללה מקצועית איכותית. במכללה כמו מכללת אורין שפלטר ניתן לקבל את מסלול הלימודים האיכותי ביותר בכל הנוגע לייעוץ משכנתאות, ובנוסף, להתחיל לעבוד בתחום בתור מתמחה. כך מגיעים מוכנים בצורה אידיאלית אל מבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך, שבסיומם אפשר להתחיל לעבוד בתחום בצורה רשמית. ליועץ משכנתאות לימודים אשר מתבססים על קורס אחד שאותו ניתן לערוף במכללת אורין שפלטר. 

מסלול מהיר

מסלול הלימודים במכללת אורין שפלטר הוא כשנתיים בלבד, כאשר מרבית השיעורים נערכים בערב ובימי שישי. בנוסף, כל השיעורים מצולמים, כך שהסטודנטים יכולים ללמוד מהבית ובכך לחסוך זמן חשוב, אם כי שני הקמפוסים של המכללה, בתל אביב ובחיפה, ממוקמים בצורה נוחה, נגישים וקרובים לתחבורה הציבורית. כאשר הלימודים הם כל כך נוחים והתמיכה מהצוות הפדגוגי היא עצומה, ניתן לשמור על אורח חיים רגיל לחלוטין בזמן הלימודים. בסופו של דבר, כאשר בוחנים את נושא יועץ משכנתאות משכורת רואים כי השכר הוא גבוה מאוד, והעמלות שמקבלים על המשכנתאות הן משמעותיות, אם כי ההשקעה של הלקוח חוזרת במהרה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.