לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

 כל סוג של ייעוץ הוא מאוד לא פשוט, שכן אדם שמתיימר להיות מומחה בתחומו, אומר לאנשים אחרים מה לעשות על מנת להצליח. כמובן שבכל פעולה יש גם סיכון של הפסד, ואף אחד לא רוצה להיות זה שנותן עצה וגורם להפסדים אצל מישהו אחר. לכן, בתחומים מקצועיים וחשובים יש צורך בהסמכה כדי להפוך ליועץ מוסמך, ואחד התחומים הללו הוא ייעוץ המשכנתאות. מרבית האנשים בישראל לקחו, לוקחים או ייקחו משכנתא בשנים הקרובות, כי זוהי הדרך היחידה עבור המשפחה הממוצעת לקנות דירה בישראל. יוקר המחייה הוא לא פשוט, והמחירים של הדירות רק הולך ועולה, וכאשר בוחנים פרויקט או דירה מאדם פרטי, צריך לזכור שאם תחליטו לדחות את ההחלטה, המחיר יעלה בעשרות אחוזים בעוד כמה חודשים. לימודי משכנתאות במכללה שלנו מומלצים במיוחד. 

לימודים ללא תואר

לאור הביקוש והצורך, הרבה מאוד אנשים רוצים להיכנס אל תוך שוק ייעוץ המשכנתאות ולעבוד באחת החברות הגדולות, או אפילו להיכנס לשוק בתור עצמאי. ובכן, רישיון יועץ משכנתאות מושג לאחר לימודים במכללה מקצועית, כאשר אין צורך בתואר אוניברסיטאי. הלימודים במכללה המקצועית הם קצרים יותר, כשנתיים בלבד, ובמסלולים נוחים מאוד. המסלול במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המובילה בשוק, הוא באורך שנתיים בלבד ונערך בשעות הערב ובימי שישי. כך, יכולים הסטודנטים מבקרים חופשיים, שמותירים להם זמן לעבוד, ולפתח גם את החיים האישיים.

פתיחת דלתות

בתום הלימודים והסטאז' יוצאים הסטודנטים למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך, שבסופם מתקבלת תעודת ההסכמה והרישיון לעסוק בתחום. השכר של יועצי המשכנתאות הוא גבוה ביחס לשוק, גם ליועצים מתחילים, והאופציות הן רבות, שכן היועץ יכול לעבוד בתוך אחת החברות הגדולות בשוק, וגם לפתוח משרד עצמאי כדי לייעץ בעצמו. הרישיון נותן הרבה מאוד אפשרויות בתחום שהוא מאוד רווחי ומבוקש כיום. לימודי ייעוץ משכנתאות המכללת אורין שפלטר הם מומלצים ומכינים אותך לעבוד בתחום בצורה הטובה ביותר. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.