לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בנושאי כלכלה ופיננסים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

צעירים ישראלים נמצאים בחסרון מקצועי מובנה לעומת בני גילם בשאר העולם, שכן הם צריכים להתגייס לצבא. הם מתחילים ללמוד ולעבוד מאוחר יותר, ומרוויחים סכומים נמוכים מאוד במשך 3 שנים. חיילים משוחררים נתקלים בדילמות גדולות בבחירת מסלול הלימודים, אך אם רוצים ללמוד מקצוע מניב בזמן קצר, שווה ללכת למכללה מקצועית בתחום הפיננסים דוגמת אורין שפלטר. בעזרת חוק חיילים משוחררים לימודים יכולים להיות ברי השגה.

הסטודנטים יכולים להשתמש בפיקדון על מנת לשלם על הלימודים בצורה מלאה, ובזמן קצר יחסית להחזיק בתעודה רשמית בתחומים כמו שוק ההון, ייעוץ משכנתאות ומכירת ביטוחים. ההצלחה נמצאת ממש מעבר לפינה ועם אורין שפלטר, אפשר להתייעל ולהרוויח בענק בתחומים נחשקים.

חיילים משוחררים זוכים למגוון רחב של הטבות בתקופה שלאחר שחרורם, וזאת על מנת לעזור להם להתאקלם בצורה נוחה יותר באזרחות. יש להם הקלות במיסוי, הזדמנות לעבוד בעבודה מועדפת וכמובן, האפשרות ללמוד על חשבון הפיקדון. לימודים אקדמיים הם בגדר חובה כיום בשוק העבודה הישראלי, בכל תחום שהוא. המעסיקים מחפשים את התואר הראשון לפני הכל, ורוצים לראות שמדובר באדם רציני שלמד את המקצוע שלו. השאלה היא באיזה מקצוע בוחרים, היכן לומדים אותו ואיך מממנים את התואר. עבור חיילים משוחררים, קל יותר לפדות את הפיקדון עבור לימודים ולקבל דחיפה מבורכת בדרך לתואר הראשון.

לימודים ללא תואר

חוק חיילים משוחררים לימודים מאפשר לאותם צעירים לפדות את הפיקדון המתקבל מהצבא למען תשלום למוסדות אקדמיים, וזה כדי למנוע מצב בזבוז כספים מיותר. את הפיקדון אפשר לפדות בצורת מזומן רק לאחר מספר שנים, ולכן, כדי להשתמש בו למשהו חיובי, אפשר לבחור מקצוע פרקטי, במוסד אקדמי טוב, ולפרוע את כל הפיקדון מבלי להיעזר בהורים או להיאלץ לעבוד בעבודה קשה ולא משתלמת. ישנם המון קורסים לחיילים משוחררים שנותנים להם מקצוע ומאפשרים להם לקבל מקצוע טוב ללאלימודי תואר. אחד המקצועות המבוקשים ביותר כיום הוא מקצוע הביטוח, ויש הרבה אנשים שמחפשים אחר מכללות טובות ללימודי ביטוח והכשרה למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. 

הבולטת בתחומה

מכללת אורין שפלטר היא אחת המכללות הבולטות בתחום, והיא מעניקה לתלמידים שלה את האפשרות לקבל הדרכה מכמה מהמרצים הטובים בארץ. המכללה מאפשרת בחירה של שני מסלולים – סוכן ביטוח אלמנטרי וסוכן ביטוח פנסיוני, ובתוכם ארבעה קורסים בסיסיים ועוד שני קורסי השלמה. בעקבות חוק חיילים משוחררים לימודים יכולים התלמידים לפדות את כל הפיקדון למען הלימודים, ולא להוסיף אפילו שקל אחד. החוק עוזר מאוד לאנשים שלא רוצים להוות נטל על ההורים וכאלו שרוצים לנסות ולהתמודד לבד עם העולם שאחרי הצבא.

חוק חיילים משוחררים לימודים 

אנשים צעירים מגלים לאחר השחרור כי אי אפשר לברוח מהעתיד לנצח, ומגיע זמן בו כל אחד רוצה לבחור במקצוע טוב ולהרוויח כסף. בנושא הזה, ההכשרה היא חשובה מאוד, ורוב האנשים בוחרים במכללה או באוניברסיטה המתאימה לתחום הלימודים. עם זאת, מדובר בשעבוד ארוך טווח, ולא כולם יודעים שיש אלטרנטיבה נכונה וחכמה, ובמקביל, גם קצרה ופרקטית יותר. אחד הדברים החשובים ביותר עבור חיילים משוחררים זה להכיר את חוק חיילים משוחררים לימודים ופיקדון. כאשר משתחררים מהצבא, מקבלים למעשה כספים שנאגרו במהלך השירות הצבאי, בהתאם לתפקיד ולדרגה, אשר אותם אפשר לשחרר לשימוש אישי רק לאחר כמה שנים. עם זאת, בסכום הזה, שיכול להגיע לכמה עשרות אלפי שקלים, אפשר להשתמש על מנת ללמוד במוסד אקדמי בכל שלב, גם מיד לאחר השחרור. לימודי חיילים משוחררים יכולים להיות משולמים בכספי הפיקדון הצבאי.

קורסים לחיילים משוחררים

כאשר רוצים ללמוד במכללה או באוניברסיטה, יהיה צורך בהוספה של סכום כסף נכבד בנוסף לפיקדון, אך יש מוסדות שמאפשרים לימודים בהיקף מלא מבלי צורך להוסיף אפילו שקל אחד, על פי אותו חוק. יש הרבה חיילים משוחררים להם אין ממון מספק כדי ללמוד, וכדי לשלב בין החיים ללימודים, הם צריכים לעבוד נון סטופ, מה שפוגע בהישגים האקדמאים. בעזרת החוק ובמכללה הנכונה, החייל המשוחרר יכול להתחיל ללמוד מקצוע פרקטי, במקביל לעבודה במשרה מלאה, מבלי לקחת הלוואה או לקבל עזרה גדולה מהמשפחה.

הכי נכון

המקומות הכי טובים ללמוד בהם בעזרת הפיקדון הם המכללות המקצועיות. מבין כל התחומים, אין ספק כי תחום הכלכלה הוא המבוקש ביותר. המכללה המקצועית הטובה ביותר בישראל בתחום הכלכלה היא מכללת אורין שפלטר. במכללה ניתן ללמוד מגוון מקצועות כמו משכנתאות, ביטוח, שוק ההון, ייעוץ השקעות והלימודים הם איכותיים מאוד, עם תנאים נוחים וטובים שעוזרים במיוחד לאנשים שרוצים לנהל גם חיים אישיים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.