לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוחים וההשקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

להתמודד עם ההתלבטות

משבר הזהות שעובר על מרבית החיילים המשוחררים הוא גדול. אנשים לא כל כך יודעים מה לעשות עם עצמם אחרי שירות ארוך ומשמעותי, וצריכים לקבל החלטות חשובות, ולעיתים גם כאלו שגדולות עליהם מבחינה כלכלית. מרבית הצעירים הללו צריכים לבחון את השוק, ולקבל החלטות מקצועיות שילוו אותם בשנים הבאות. החיילים שבוחרים ללכת לתחום הכלכלי ימצאו את עצמם בקלות במכללת אורין שפלטר. המכללה מציעה קורסים לחיילים משוחררים ומסלולי לימודים נוחים ופרקטיים שמייצרים את הדור הכלכלי הבא.

המסלולים הם קצרים באופן יחסי, עם אפשרות ללמוד בשעות הערב, כך שאין צורך לוותר על החיים המקצועיים למען הלימודים. בנוסף, המסלול כולל התמחות בכמה מהחברות הבולטות בישראל בתחום הכלכלה.

סיום השירות בצה"ל הוא תמיד אירוע משמח במיוחד - אבל עם השחרור מהמסגרת הצבאית מגיעה גם אחריות רבה. אחת ההחלטות החשובות ביותר היא מה ללמוד, גם בגלל שישנם שלל קורסים לחיילים משוחררים וגם כי על סמך הבחירה הזו נקבע מסלול הקריירה שמשפיע על איכות החיים במשך שנים רבות מאוד.

הבחירה בין מסלולי הלימוד השונים צריכה להיעשות על סמך 2 פרמטרים: ההשקעה הנדרשת והתמורה המתקבלת (בדיוק כמו כל בחירה בחיים ובפרט כשמדובר על השקעה מכל סוג שהוא). לימודי ייעוץ השקעות וניהול תיקים במכללת אורין שפלטר הם אופציה מעולה בשני ההיבטים החשובים הנ"ל: ראשית, הם מתאימים לכולם. אין תנאי קבלה ואין צורך בידע מוקדם או בניסיון כלשהו - ובהתאם אחד מקהלי היעד העיקריים הוא חיילים משוחררים שלא רוצים לבזבז זמן יקר על שיפור הבגרויות, על קורס פסיכומטרי או על מכינה כלשהי. שנית, ניתן להשלים את הלימודים תוך שנה וחצי עד שנתיים - כלומר להתחיל להתפרנס כיועצי השקעות, משווקים בתחום או מנהלי תיקים תוך 24 חודשים בלבד! יועץ השקעות יכול להתקדם גם לתפקיד מנהל תיקים במידה והוא ישלים קורס קצר במיוחד וכמה חודשי התמחות. 

קורסים לחיילים משוחררים

בהיבט השני, התמורה המתקבלת מלימודי ייעוץ השקעות וניהול תיקים באורין שפלטר גבוהה: יועץ השקעות מתחיל בשכר של 8,000 ש"ח ומגיע תוך מספר שנים למשכורת חודשית של 16,000 ש"ח, משווקי השקעות נהנים משכר דומה וכן מבונוסים ועמלות, ואילו המשכורות של מנהלי התיקים נעות על הטווח שבין 10,000 ש"ח ל-25,000 ש"ח - כל זאת כאמור תוך שנתיים מיום השחרור מצה"ל!

הבחירה באורין שפלטר מהווה אף היא בחירה חכמה כשמחפשים קורסים לחיילים משוחררים. המרצים במכללה הם בעלי ניסיון עשיר בהוראת המקצועות שיש ללמוד כדי לעבוד בתפקידים המתגמלים הנ"ל (כלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, דיני ניירות ערך ואתיקה, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים), לכל קורס יש אתר אינטרנט ובו שפע תרגילים עם פתרונות מוסברים היטב כך שאפשר לתרגל את החומר באופן יסודי וכל תלמיד ותלמידה זוכים ליווי אישי וצמוד מצד צוות המכללה. כמו כן לאורין שפלטר יש חברת השמה משלה, שמסייעת לבוגרים ולבוגרות להשתלב מיד עם סיום הלימודים במקומות עבודה איכותיים במיוחד. מכללת אורין שפלטר מאפשרת גם לימודי שוק ההון בצפון עם הקמפוס שלה בחיפה. 

קורסים לחיילים משוחררים

מרבית האנשים בישראל בין גילאים 18 עד 21 שמים את החיים שלהם בהמתנה. השירות הצבאי יכול לתרום המון לנערים הללו, אך בסופו של דבר, בעוד אנשים במדינות אחרות נהנים ו/או לומדים, פה צריך לשרת את המדינה על פי חוק. המדינה מנסה להחזיר על 3 השנים הללו בצורה מסוימת ועושה זאת באמצעות מענק שחרור ופיקדון. את המענק, שהוא בגובה כמה אלפי שקלים, מקבלים עם השחרור, ואת הפיקדון אפשר לשחרר רק אחרי כמה שנים, אלא אם כן בוחרים להשתמש בו למטרות מסוימות, ובתוכן לימודים אקדמיים או מקצועיים.

הלימודים זה בהחלט משהו שנתקע בגלל בצבא, שכן אנשים מסיימים תיכון ובמקום להמשיך במומנטום, הולכים לשרת את המדינה. חשוב לציין כי עבור חיילים משוחררים, לימודים יכולים להיות מסובסדים בכל שלב על ידי הפיקדון, ואין צורך לחכות שהוא ישתחרר, לרוב לאחר 4 או 5 שנים. הפיקדון הצבאי משתנה בהתאם לסוג השירות הצבאי, אורכו ולדרגת המשתחרר. הכסף הזה יכול לשמש למגוון של דברים. השימוש הכי טוב ונכון בכסף הוא כמובן ללימודים, שמהווים סטנדרט עבור כל אחד שרוצה להיכנס לעבוד במשק הישראלי.

תחומים ספציפיים

בחירת תחום הלימודים הוא מאתגר ולעיתים, לאנשים לוקח הרבה מאוד זמן כדי לקבל את ההחלטה. אחת ההחלטות הפרקטיות והנכונות כיום היא בתחום הכלכלה, לו תמיד יש ביקוש רב. קורסים לחיילים משוחררים בתחום הכלכלה יכולים להיות מועילים מאוד, במיוחד בתחומים כמו שוק ההון, ייעוץ משכנתאות ומכירת ביטוחים. אלו תחומים בהם אפשר להצטיין לאחר הכשרה קצרה במכללה מקצועית איכותית. המכללה המקצועית הטובה ביותר בארץ בתחום הכלכלה היא מכללת אורין שפלטר, אשר מציעה מסלולים מקוצרים ואיכותיים ויתרה מכך, מאפשרת תשלום מלא על מסלול הלימודים באמצעות הפיקדון, מבלי להוסיף תשלום נוסף. אם אתם מתעניינים בלימודים לחיילים משוחררים, צרו איתנו קשר עוד היום.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.