לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום שוק ההון צרו עימנו קשר: 074-757-9813

השאלה הגדולה ביותר עבור מרבית האנשים שמחפשים אחר השקעה פאסיבית היא היכן להשקיע, וכאן תמיד עולה האופציה של שוק ההון, אם כי היא מגיעה עם מעט חשש. שוק ההון הוא סבוך ומורכב, אך כשנכנסים לעובי הקורה, רואים שעם הכשרה נכונה, אפשר להרוויח הרבה מאוד כסף, ולהוריד את הסיכון למינימום. שוק ההון הוא למעשה עולם שלם בו נסחרות מניות, חברות, אגרות חוב, פוליסות, נדל"ן וקרנות, כאשר ערכן עולה ויורד בהתאם למשתנים ומדדים שונים בשוק. צריך לדעת לבצע תחזיות ולבחון נתונים ובנוסף, להיות עם חושים חדים ונכונים.

כאשר מחפשים אחר לימודי שוק ההון בצפון רואים כי המקום הנכון הוא ללא ספק מכללת אורין שפלטר. המכללה מציעה מסלול לימודים ייעודי לשוק ההון, שכולל סטאז' בחברות השקעות גדולות והכנה מקיפה למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך.

שוק ההון הוא מקום עתיר הזדמנויות, גם למי שמחפש אפיקי השקעה משתלמים וגם למי ששואף לייצר לעצמו קריירה מוצלחת במיוחד. התפקידים בהם כדאי לעבוד במסגרת שוק ההון הם מנהלי תיקי השקעות, יועצי השקעות ומשווקי השקעות - משרות שמוצעות על-ידי הבנקים ובתי ההשקעות ואפשרי לעסוק בהן גם כבעלים של עסק עצמאי משגשג - והשלב הראשון בדרך לקריירה שכזו הוא לימודים.

במכללת אורין שפלטר מוצעים לימודי שוק ההון גם בצפון הארץ, וליתר דיוק הן בחיפה והן בכרמיאל, כך שכל אחד וכל אחת יכולים ללמוד בקרבת הבית. עוד אופציה היא לימודים מהבית - על בסיס הרצאות מצולמות, חומרי עזר רבים וגישה לאתר אינטרנט שבו שפע תרגילים ופתרונות מפורטים ומוסברים היטב. הלמידה המקוונת מתאפיינת לא "רק" בנוחות מרבית אלא גם מוצעת במחיר אטרקטיבי.

לימודי שוק ההון

מסלול לימודי שוק ההון בצפון של אורין שפלטר, מוסד הלימודים הנחשב ביותר בתחום זה בארץ, נקרא "ייעוץ השקעות וניהול תיקים". הוא כולל קורסים בכלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, אתיקה ודיני ניירות ערך, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים. כשהמטרה היא קבלת רישיון יועץ או משווק השקעות, נלמדים 5 הקורסים הראשונים ואילו מנהלי תיקי השקעות ילמדו גם את הקורס השישי. בשני המקרים ניתן להשלים את המסלול כולו תוך 18-24 חודשים ולהתקבל למשרה מתגמלת זמן קצר לאחר מכן בעזרת חברת ההשמה של המכללה. לימודי השקעות במכללת אורין שפלטר מתקיימים עם מרצים מעולים וצוות מקצועי במיוחד. 

יועצי השקעות משתכרים 8,000-16,000 ש"ח בחודש. משווקי מוצרים פיננסיים בבתי השקעות זוכים לשכר של 8,000-18,000 ש"ח ואילו מנהלי תיקים מתחילים ברמת שכר של 10,000 ש"ח ועשויים להגיע גם ל-20,000-25,000 ש"ח בחודש. בכל התפקידים הנ"ל ישנם גם עמלות ובונוסים וכן תנאי עבודה מצוינים באופן כללי. בנוסף אם אתם רוצים להתחיל לעבוד בתחום ומחפשים היכן דרושים יועצי השקעות ללא נסיון, דעו כי יש לנו במכללה מחלקת השמה שיכולה לעזור לכם עם זה. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.