לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

ללמוד את המקצוע לעומק

מציאת עבודה ללא ניסיון נשמע כמו דבר שהוא בלתי אפשרי בישראל של היום. מעסיקים לא רוצים, ברוב המקרים, לבזבז זמן בהכשרה ומחפשים אנשים שייכנסו בצורה חלקה לעבודה ויתחילו לתרום באופן מיידי. עם זאת, בחלק מהתחומים, יש דרישה גדולה לאנשים ללא ניסיון, על מנת שיוכלו להיכנס לתפקידים זוטרים, ללמוד את המקצוע לעומק, ולהיטמע בחברות בצורה טובה יותר. הדוגמה הטובה ביותר היא בתחום ייעוץ ההשקעות, שם החברות מחפשות אנשים צעירים עקב דרישה גדולה.

כאשר לומדים ייעוץ השקעות במכללה הטובה ביותר בישראל, אורין שפלטר, מקבלים גם כרטיס מהיר לעבודה בחברות הגדולות, שכן במכללה נמצאים איתן בקשר ושולחים סטודנטים להתמחות עוד במהלך התואר, כדי להשיג יתרון על המתחרים.

כל מי שעובר על מודעות דרושים מכיר את התחושה המתסכלת כשכמעט כל המודעות כוללות את צמד המילים "דרוש ניסיון". זוהי דרישה שמופיעה ברבות מבין המודעות שמחפשות מועמדים ומועמדות למשרות איכותיות, ומי שנמצא בתחילת הדרך נתקל במלכוד: מצד אחד כל המעסיקים מצפים לניסיון ומצד שני אף אחד לא מאפשר לו לצבור את אותו ניסיון הכרחי.

דרך מומלצת להתגבר על המכשול הנ"ל היא לפנות לשוק ההון, שמציע לא רק הזדמנויות למשקיעים אלא גם שלל משרות מתגמלות מאוד וביניהן יועצי השקעות, משווקים ומנהלי תיקים. למעשה מודעה כמו "דרושים יועצי השקעות ללא ניסיון" אינה דבר נדיר - ואם תלמדו במכללת אורין שפלטר ישנו סיכוי טוב שתתקבלו לעבודה גם בלי להידרש לחיפוש ממושך בלוחות הדרושים הרלוונטיים.

רשיון מנהל תיקים

מסלול הלימודים שמציעה המכללה, שהיא הגוף המוביל בתחום הלימודים הפיננסיים בישראל, נקרא "ייעוץ השקעות וניהול תיקים". על-מנת לקבל רישיון לעסוק בייעוץ השקעות - רישיון שבלעדיו אסור על-פי החוק לעבוד בכך - יש לעבור 5 מבחנים: בכלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, דיני ניירות ערך וניתוח ניירות ערך. בהתאם המסלול הנ"ל כולל 5 קורסים שכל אחד מהם מכין את התלמידים למבחן הרלוונטי. שיטות הלימוד המתקדמות, הניסיון הרב שהצטבר במכללה והמומחיות של המרצים (שנבחרים בין השאר על סמך אחוזי ההצלחה של התלמידים שלהם במבחנים) מבטיחים הכנה אופטימלית - כך שגם מי שמתחיל ללמוד ללא כל ידע בתחום וללא שום ניסיון בשוק ההון יכול להשלים את כל המבחנים בפחות משנתיים. ניתן לעבוד בתור התחלה בניהול תיקי השקעות קטנים כדי לצבור ניסיון ואלחר מכן להתפתח. 

לאחר מעבר המבחנים והשלמת סטאז' (שנמשך חצי שנה ואפשר לבצע אותו במקביל ללימודים בקורס ניתוח ניירות ערך), נכנסת לתמונה חברת ההשמה המנוסה של אורין שפלטר. לחברה זו קשרים עם מוסדות מובילים בשוק ההון ובפרט בנקים, כך שהיא מסייעת במידה משמעותית לבוגרות ובוגרי המכללה להגיע לתפקידי יועצי השקעות, גם אם אין להם שום ניסיון. תוכלו למצוא אצלנו המון עבודות של מנהל תיקי השקעות דרושים ללא נסיון או לצורך התמחות. 

 

יועצי השקעות 

כל מה שקשור לענייני הכספים והפיננסים של אנשים הם חסויים, חשובים מאוד ומשפיעים באופן גדול על החיים ואנשים לא נוטים לחשוף את משכורתם או לגלות לגמרי מה המצב הכלכלי שלהם. אלו עניינים רגישים לכל הדעות, וגם כאשר הולכים לבנקאי, זה לא תמיד נעים לדבר איתו על הנושאים הללו. עם זאת, יש כמה אנשים שכדאי מאוד להפקיד בידיהם את נושא ההתנהלות הפיננסית, מכיוון שהם אלו שיכולים לעזור ולשדרג את המצב, כדי להכניס עוד קצת כסף לכיס. הרבה מאוד אנשים כיום בוחרים לבצע השקעות כאלו ואחרות בשוק ההון, ואלו לא חייבים להיות אנשי עסקים ממולחים או משקיענים גדולים, אלא גם אנשים מהיישוב אשר פשוט רוצים חיים נוחים יותר.

האם כדאי ללמוש ייעוץ השקעות

מרבית ההשקעות הן או בנדל"ן, או בשוק ההון, כאשר הנוסחה היא די פשוטה – יותר סיכון, יותר סיכוי לרווח. עם זאת, השקעות זה דבר די מסובך ויש דרכים להוריד את הסיכון, ולשם כך צריך יועצי השקעות טובים כדי שיעזרו במלאכה.האם הסבת מקצוע זה דבר שיכול לעניין אותך? בכל בית השקעות טוב יושבים אנשים מוכשרים ומנוסים שיודעים בדיוק כיצד לבצע את ניהול התיקים של לקוחות. יועצי ההשקעות מכירים את שוק ההון והנדל"ן, הם שוחים בחומר ויודעים בדיוק איפה כדאי לשים את הכסף, שזוהי המשמעות האמיתית של השקעות למען לקוחות.

כימיה בין הצדדים

התהליך של בחירת יועץ השקעות הוא לא פשוט. יש להיפגש עם מספר אנשי מקצוע כדי לבדוק מה הם תחומי ההתמחות הספציפיים שלהם, גובה העמלות ואת הכימיה בין המשקיע לבין היועץ. באורין שפלטר מכינים את הסטודנטים לעבודה בתור יועצי השקעות מכל הבחינות. הסטודנטים מקבלים כלים פרקטיים לעבודה, ויוצאים לעבוד בבתי השקעות שמחפשים עובדים צעירים, גם כאלו שלומדים במקביל, כדי שיוכלו להתמקצע ולהיות סוכנים איכותיים בעתיד. מה הם המקצועות הרווחים ביותר בשוק העבודה היום?

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.