לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

נקודת מפתח

יש מספר נקודות בחיים בהם כל אחד צריך לשקול את מצבו ומעמדו. חשוב לעצור רגע אחת ל-5 שנים ולראות מה הסטטוס האישי, והאם אפשר או צריך לשפר אותו. גיל 35, על פי רוב, הוא גיל בו למרבית האנשים יש משפחה והם בעיצומה של קריירה בגיל מסוים. עם זאת, לא צריך להתפשר ואם השכר לא מספיק או העבודה לא מביאה סיפוק, אפשר להחליף ולצאת לדרך חדשה. כמובן שהאתגר הוא גדול, ואנשים בדרך כלל מחפשים להשתדרג.

במכללת אורין שפלטר מציעים מסלול של שנתיים בלבד לתחומים רווחיים ומכובדים כמו ייעוץ משכנתאות ומכירת פוליסות ביטוח, ומעניקים לסטודנטים את האפשרות לעבוד עוד במהלך התואר.

בדורות הקודמים מעט מאוד בני אדם ביצעו הסבה מקצועית, ובוודאי שלא אחרי גיל 30. בדרך כלל אנשים בחרו בשלב מאוד מוקדם בחיים מסלול הכשרה מקצועית, השלימו אותו והמשיכו בנתיב הקריירה שהיה סלול וברור וללא שינויים. כמובן שלא כל בני האדם היו מרוצים מהעיסוק שלהם, למעשה רבים חוו שיעמום או תחושה שהכישורים שלהם לא באים לידי ביטוי - אולם הנורמה המקובלת לפיה לא "מבזבזים" השכלה או הכשרה מקצועית הכתיבה סטטיות כמעט מוחלטת.

כיום המצב שונה לחלוטין וגם הסבת מקצוע בגיל 35 אינה אירוע נדיר. להפך: לא מעט אנשים בגיל זה, וגם בגילאים מבוגרים יותר, מבינים כי אין סיבה להישאר על מסלול שלא משרת אותם באופן המיטבי, ושמוטב "לבזבז" עוד קצת זמן בלימודים מאשר את כל החיים במקצוע לא מספק. אחד התחומים שאליהם כדאי לבצע הסבה מקצועית גם בעשור הרביעי לחיים הוא שוק ההון, ובפרט כדאי לשקול לימודים לקבלת רישיון ייעוץ השקעות, ניהול תיקים או שיווק השקעות. שוק ההון מתאים במיוחד בתור הסבת מקצוע לאקדמאים

ניהול תיקי השקעות

הסבת מקצוע שכזו מתאימה מאוד לבעלי תואר אקדמי בתחום הפיננסי (כלכלה, חשבונאות או מנהל עסקים). התואר לכשעצמו לא מאפשר לעבוד בתפקידים המתגמלים הנ"ל, אולם הוא כן מקנה פטור מחלק מהבחינות לקראת קבלת הרישיון, ועל כן ניתן לבצע את ההסבה תוך כשנה בלבד. גם למי שאין תואר אקדמי בתחום הפיננסי, ואפילו אין תואר בכלל, ההסבה ניתנת להשלמה תוך זמן קצר - כ-18-24 חודשים - וזאת אם לומדים במסלול הייעודי של מכללת אורין שפלטר.

מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים של המכללה המובילה בתחום ההכשרה הפיננסית בארץ כולל 6 קורסים: כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, דיני ניירות ערך, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים (הקורס האחרון הינו חובה רק למי שרוצה לעסוק בניהול תיקי השקעות, יועצי ומשווקי השקעות פטורים ממנו). כל הקורסים מועברים על-ידי מרצים בעלי ניסיון רב בהוראה ובהתאם אחוזי ההצלחה של התלמידים של אורין שפלטר בכל המבחנים בדרך לקבלת הרישיון גבוהים במיוחד. לאחר מעבר כל הבחינות והשלמת הסטאז' (שאותו תוכלו להתחיל במקביל ללימודים) נכנסת לתמונה חברת ההשמה של המכללה, אשר מסייעת לבוגרות ולבוגרים להתקבל למשרות המתאימות להם ביותר ולהשלים את ההסבה המקצועית בהצלחה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.