לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

לחסוך זמן ולהתקדם

הבלבול שחווים חיילים משוחררים עם יציאתם מהצבא הוא גדול. אנשים לא כל כך יודעים לאן לפנות וגם אם הם מחליטים לצאת לטיול, הם רק דוחים את ההחלטה המקצועית שתלווה אותם בשנים הקרובות. אנשים שהם יותר פרקטיים ולא רוצים למשוך זמן בדרך לשוק העבודה, צריכים לדעת שבמקצועות הפיננסיים ניתן ללמוד לתואר מקצועי, ובכך לחסוך זמן ולצאת לשוק מגוון ורווחי יותר.

במכללת אורין שפלטר מציעים לחיילים משוחררים תנאים נהדרים ללימודים בנושאים של משכנתאות, ביטוחים ושוק ההון, ומשם, הם יכולים להשתלב באחת מהחברות הגדולות ביותר בישראל, להתפתח, לצבור ניסיון ואפילו להתקדם בתוך החברה. באורין שפלטר עושים את כל המאמץ כדי להכין את הסטודנטים הצעירים לעולם האמיתי ובמהרה.

סיום השירות הצבאי הוא תמיד גם התחלה - התחלה של "החיים האמיתיים" שבהם אנחנו נדרשים לקבל החלטות שונות ולסלול את הדרך שלנו בעולם. בפרט אנחנו צריכים למצוא מסלול לימודים שיוביל אותנו לקריירה מוצלחת, ובחירה בלימודי ייעוץ השקעות וניהול תיקים במכללת אורין שפלטר תבטיח לכם מקסימום תועלת במינימום השקעה.

ראשית, כל אחד יכול להתקבל למסלול הנ"ל. אין תנאי קבלה, אין דרישות קדם, אין צורך בידע ספציפי או בניסיון - מסלול אידיאלי לחיילים משוחררים בראשית דרכם. שנית, לאחר השלמת הלימודים תוכלו לעבוד בתפקידים איכותיים בבנקים ובבתי השקעות, מקומות עבודה מצוינים מטבעם. התפקידים אליהם תוכלו להתקבל הם מנהלי תיקי השקעות, יועצי השקעות ומשווקים של מוצרים פיננסיים שונים. בתפקידים אלה רמת השכר כבר בתחילת הדרך היא 8,000-10,000 ש"ח, כשתצברו ניסיון תגיעו גם לשכר של 16,000-20,000 ש"ח בחודש ובכל מקרה ישנם גם בונוסים ועמלות. עוד סיבה טובה ללמוד כדי לעבוד בבנק או בבית השקעות היא סביבת העבודה התומכת והמטופחת. לימודי ניהול השקעות הם אידיאלים עבור חיילים משוחררים. 

בנוסף, תוכלו להשלים את הלימודים תוך 18-24 חודשים - כלומר שנתיים לאחר יום השחרור מצה"ל תתחילו לעבוד כיועצי השקעות, משווקי השקעות או מנהלי תיקים, ותזכו להתחלה מצוינת לחיים האמיתיים.

עוד סיבה טובה לבחור באורין שפלטר היא שלמכללה יש חברת השמה משלה. חברת השמה זו נמצאת בקשר רצוף עם בנקים ובתי השקעות ועוזרת לבוגרים ולבוגרות למצוא את המשרה המתאימה להם ביותר מיד עם השלמת הלימודים וגם כשעדיין אין להם ניסיון. הקורסים מהם מורכב מסלול לימודים לחיילים משוחררים זה הם כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, דיני ניירות ערך ואתיקה, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים. כל הקורסים מועברים על-ידי מרצים מנוסים מאוד ולתלמידים מובטח ליווי צמוד של צוות המכללה המיומן. במכללת אורין שפלטר תוכלו למצוא מספר קורסים לחיילים משוחררים שיתאימו להם לרכישת מקצוע לאחר הצבא. 

חיילים משוחררים לימודים

השחרור מהצבא הוא רגע מיוחד, כאשר לאחר מכן מתחילים למעשה החיים האמיתיים. לאחר גזירת החוגר, מתקבל מענק שהוא בדרך כלל בסדר גודל של כמה אלפי שקלים, בהתאם לסוג השירות, אורכו והדרגה של החייל לשעבר. בנוסף, מתקבל גם פיקדון שמהווה סיפור מעט שונה, והוא אמור לתת למשתחררים את האפשרות להתחיל את חייהם המקצועיים בצורה חלקה ומהירה יותר, וללא הלוואות שיגרמו להפסדים כספיים בגיל מוקדם. את הפיקדון אי אפשר לפדות בצורת מזומן מיד לאחר השחרור, אלא רק מספר שנים לאחריו. עם זאת, ניתן לפדות את הכסך למספר מוגבל של מטרות, כאשר המטרה הטובה ביותר היא ללא ספק לימודים.

קורסים לחיילים משוחררים

המציאות היא שיש הרבה מאוד אפשרויות בבחירת מסלול לימודים ולא כולם הולכים על תארים אקדמאים ארוכים, שכן האלטרנטיבה היא ללמוד תואר מקצועי פרקטי וללכת במסלול מאוד מבוקר, על מנת להתמחות במקצוע מסוים ולהתחיל להתקדם בו. אצל חיילים משוחררים לימודים זה נושא חם, והבחירה היא קשה. עם זאת, תחום הכלכלה הוא כזה שפונה להרבה מאוד מהם, גם לאור העובדה שהם פופולאריים ונחשבים יותר כיום מבעבר, לבטח אם לומדים במקום איכותי כמו מכללת אורין שפלטר.

פרקטי ונכון

הלימודים במכללה המקצועית של אורין שפלטר יכולים להיות פרקטיים כבר בשנה הראשונה שלאחר השחרור. במכללה לא צריך להוסיף אפילו שקל אחד מעבר לפיקדון, כך שניתן להתחיל ללמוד באחד מהמסלולים במכללה, מבלי לעבוד בעבודות קשות ולא מתגמלות ובלי להוות נטל על ההורים. בנוסף, תנאי הקבלה הם לא גבוהים עבור חלק מהמסלולים, וכך עבור אנשים רבים, הפכו לימודי הכלכלה למשהו פרקטי, קצר, ונכון מאוד לחיים המקצועיים. חיילים רבים כבר התחילו בדרך הזו והם מוצאים את עצמם בתפקידים מרשימים ועם שכר גבוה כבר כשלוש או ארבע שנים לאחר השחרור. אם אתם מתעניינים בלימודים אקדמיים חיילים משוחררים, אנו מזמינים אתכם ללמוד מקצוע רווחי ומעניין באורין שפלטר.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.