לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לסוכנות שלנו "גבהים" ומידע עבור לימודי ביטוח אלמנטרי צרו עימנו קשר: 074-757-9813

המנוע שכולם צריכים

עבור מרבית האנשים, הפרשות הפנסיה הן די מסובכות ולא כל האנשים מבינים את הנושא לעומק, ובכך מפסידים כסף. כל עובד יכול להפריש את הפנסיה אצל כל חברת ביטוח, ויותר מכך, יש לו את הזכות להתמקח על גובה העמלה ודמי הניהול שישלם. הרבה מאוד אנשים גם מחליפים עבודות, ולא יודעים שהם מזניחים סכומים גדולים שנצברים מבלי לדעת איפה הם נמצאים. בעקבות אי הסדר שנוצר, משרד האוצר החליט לעשות סדר והקים את הר הביטוח פנסיה – מנוע חיפוש אינטרנטי וחינמי שעוזר לאתר את הפוליסות האבודות.

בעזרת הר הביטוח אפשר למצוא את כל הכספים האבודים באמצעות הכנסה של פרטים אישיים בלבד. כך, כל אחד יכול לשמור על כספו, לאסוף אותו וללמוד כיצד לשמור עליו בעתיד.

סוכנות הביטוח "גבהים" אשר שייכת למכללת אורין שפלטר, מעסיקה סוכנים מנוסים ומומלצים ראשר יכולים לעזור לכם עם הפוליסות שלכם. ליצירת קשר- 072-395-0654.

סוכנות ביטוח מומלצת

אם יש דבר אחד שהוא משותף לכל תלושי המשכורת במדינת ישראל, אלו הן הפרשות הפנסיה. מדובר בסכומים לא קטנים עליהם אנחנו גם משלמים עמלה ודמי ניהול לחברות הביטוח, ואצל חלק מהאנשים זה יוצר תסכול. הרי בסופו של דבר, אנשים מסתכלים על הנטו ורואים סכום שהוא רחוק מהברוטו. עם זאת, הפרשות הפנסיה הן חשובות מאוד וככל שמתבגרים מבינים את החשיבות הגדולה של הנושא. בתוך כך, חשוב מאוד להתנהל נכון עם ההפרשות ולראות היכן מקבלים את תנאי הניהול הטובים ביותר. את ההערכה האמיתית לנושא מקבלים רק בגיל השלישי, כאשר מקבלים את כספי הפנסיה.

סוכן ביטוח עם המלצות

הבעיה הגדולה בנושא היא חוסר היכולת לעקוב אחרי הנושא. הרי אנשים עוברים מקומות עבודה, המצב המשפחתי שלהם מתעדכן ויש הרבה שינויים שנעשים עם הזמן ולא באים לידי ביטוי בהפרשות הפנסיה. לפעמים אנשים משלמים על כמה פוליסות במקביל וכלל לא יודעים על כך. יש הרבה כאוס בנושאים הבירוקרטים הללו, מכיוון שמרבית האנשים הם חסרי מושג ולא יודעים בדיוק מה קורה. בנוסף, אנשים גם מוסיפים פוליסות שהם לא תמיד צריכים, מכיוון שמדובר בכמה עשרות שקלים בחודש. יכול להיות גם שאנשים משלמים יותר מפעם אחת על אותה פוליסה, או מקבלים פוליסה שהיא כלל לא רלוונטית אליהם.
ניתן לפתור בעיה זו באמצעות הר הביטוח ולעקוב אחר הביטוחים שיש או שאין לכם ובנוסף ניתן להיעזר גם בסוכן ביטוח פנסיוני עצמאי.

מנוע חיפוש

בעקבות הכאוס הזה, במשרד האוצר הקימו את הר הביטוח פנסיה – מנוע חיפוש שעוזר לאתר את כל הפוליסות שלכם במקום אחד. הפלטפורמה היא קלה מאוד לתפעול, בטוחה ובעזרתה אפשר לחסוך הרבה מאוד כסף. לאחר הכנסת הפרטים אל הר הביטוח פנסיה תקבלו תמונה מלאה של הפוליסות שלכם, כולל הפרשות הפנסיה ודמי הניהול, ותוכלו לדעת אילו פוליסות תוכלו לבטל, אילו תוכלו לעדכן וכמובן, האם ניתן להתמקח על המחירים של הפוליסות מול חברות הביטוח.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.