לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

נושא הביטוח הוא קשה ומאתגר עבור הרבה מאוד אנשים, שלא כל כך יודעים כיצד להתמודד עם כל העניין של ביטוחי חובה, ביטוחי רשות, ביטוחי חיים, ביטוחי נכסים ופנסיות ועוד. בנוסף, ככל שעוברים יותר מקומות עבודה ורוכשים עוד נכסים, יש צורך בעוד ועוד ביטוחים, והמעקב הופך כמעט לבלתי אפשרי. המצב שנוצר הוא שאנשים משלמים על אין ספור ביטוחים מבלי לדעת בדיוק מה הם מקבלים בחזרה, והאם יש להם בכלל צורך בכך. לכן, משרד האוצר השיק את הר הביטוח – מנוע חיפוש ייעודי שעוזר לאתר באופן מאובטח ובחינם את כל מוצרי הביטוח שלכם בכל חברות הביטוח בישראל.

קורסים בביטוח

הר הביטוח הוא כלי חשוב שכל אחד צריך להכיר כיום. אנשים רבים משלמים על ביטוחים שהם גם יקרים מצד אחד, וגם לא יעילים מנגד ומדובר בעול כלכלי, למרות שבחלק מהמקרים מדובר במספר שקלים בודדים בחודש. חברות הביטוח יודעות כיצד לגרום לאנשים לבטח את עצמם, ולעיתים משתמשות גם בשיטות של הפחדה שלא לצורך. כאשר אתם רוכשים פוליסה, הדבר הכי נכון לעשות זה ללמוד את הנושא, את הסיכוי שיהיה צורך להפעיל אותה, והאם התמורה היא באמת יעילה. על מנת להגיע לתוצאות ובאמת להבין על מה אתם משלמים, מומלץ להיעזר בסוכן ביטוח פנסיוני

לעשות סדר

הדוגמאות הן רבות - לא בכל פוליסות הביטוח "המקיפות" יש מענה מקיף לאחת המחלות הנפוצות שקיימות כיום – סרטן. בנוסף, יש סבירות נמוכה במיוחד שהרכב שלכם ייגנב אם מדובר ברכב פרטי שנמצא ברוב היום בחנייה פרטית, לעומת רכב ספורט מרשים שנמצא ברחוב. כל האלמנטים הללו צריכים להילקח בחשבון. התוצאה של חוסר הידע אצל אנשים, ברוב המקרים, היא מספר רב של ביטוחים שפרוסים על פני מספר חברות שונות. לכן, חשוב להכיר את הר הביטוח של מדינת ישראל ולהשתמש בו על מנת לעשות סדר, לבטל חלק מהביטוחים ואולי אף להגדיל את הנפח של ביטוחים אחרים, בהתאם למצב המשפחתי והכלכלי כיום.

הר הביטוח של משרד האוצר

מדהים לגלות שהרבה מאוד אנשים בישראל לא מודעים לכספים רבים המגיעים להם, ונמצאים בכל מיני קופות גמל וקרנות פנסיה אצל חברות הביטוח השונות. המצב האבסורדי הזה נוצר בעקבות שנים בהם העובדים הפרישו כספים של פנסיה וביטוחים שונים אל הקרנות הללו, בכדי שיאספו עם העזיבה של העבודה. בשנים האחרונות, כל הבנקים חויבו להעביר את הכספים אל חברות הביטוח הרלוונטיות לכל אחד מאיתנו על מנת שיהיה קל יותר לאסוף את הכסף הזה, וממקום אחד. הדרך הלא תמיד לחפש את הכספים הללו היא דרך הקופות והבנקים, עם הרבה מאוד טלפונים, מיילים וכאב ראש.

קורסים בביטוח

דרך אפקטיבית יותר, אך גם יקרה יותר, היא באמצעות חברות ייעודיות שמתעסקות עם הנושא. החברות יבדקו כל קופה וקופה שעלולה להיות לכם לפי היסטוריית מקומות העבודה של הלקוח, ויהפכו כל אבן במטרה למצוא כל שקל. בתוך, כך, הדרך האידיאלית לטפל בבעיה נמצאת ברשת, באתר של משרד האוצר. מי שמנסה לעשות סדר בבלאגן, כאמור, הוא משרד האוצר, שהשיק פלטפורמה ייעודית שנקראת הר הביטוח. הר הביטוח של משרד האוצר היא פלטפורמה ייעודית בה ניתן להכניס פרטים מזהים ולקבל את כל היסטורית הקופות והקרנות שנפתחו אצל כל אחד מאיתנו בעשורים האחרונים. הפלטפורמה היא מאוד קלה לתפעול, יעילה, ועוזרת לכל אחד מאיתנו לקצר תהליכים ולקבל את הכספים המגיעים לו.

סכומים משמעותיים

אנשים נוטים לחשוב שמדובר בסכומים קטנים, אבל במקרה של אדם מבוגר שהפריש את הכספים הללו במשך שנים, מדובר בסכומים די גדולים ומשמעותיים. כאלו שיכולים לאפשר שיפוץ שחיכיתם לו, או טיול חלומי שרציתם לבצע. איתור הכספים הזה הוא אפשרי וקל בעזרת הר הביטוח, שהופך את התהליך לידידותי יותר וכזה שיכול לסייע גם לאחרון השאננים, שלא רוצים להתעסק כלל וכלל עם בירוקרטיה. מאוד חשוב לבצע איתור פוליסות וכספים דרך הר הביטוח.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.