לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור חברת הביטוח "גבהים" ולימודים בתחום הביטוח צרו עימנו קשר: 074-757-9813

כלי חשוב

לכל אזרח יש זכויות וחובות מעצם היותו אזרח, ועל המדינה לגבות מצד אחד, ולתת מנגד. יש הרבה מקרים בהם יש אי צדק כלפי האזרח, וזה בדרך כלל נוגע לכספים המגיעים לו. יש הרבה מאוד אנשים להם יש כספים ששוכבים בחשבונות ובקופות ישנות, וקשה מאוד למצוא אותם או להגיע אליהם. עם זאת, כדי להקל על האזרחים, המדינה הקימה את הר הביטוח הממשלתי – כלי אינטרנטי שמיועד כדי לעשות לאנשים סדר ולהעניק להם את האפשרות לאתר את הכספים שלהם בזכות מערכת פשוטה והכנסת פרטים אישיים.

הרבה מאוד יועצי השקעות ואנשי שוק ההון יודעים להשתמש בכלי הזה, שנלמד גם במכללה המקצועית של אורין שפלטר, עבור כל מי שניגש לעבוד בביטוח או בהשקעות.

סוכנות הביטוח גבהים, אשר עובדת בשיתוך פעולה עם מכללת אורין שפלטר, מתמחה במתן עזרה בתחום הביטוח ללקוחות. ליצירת קשר- 072-395-0654.

סוכנות ביטוח מומלצת
השיפור הטכנולוגי שנעשה במוסדות הממשלתיים במדינת ישראל הוא גדול, ויש הרבה מאוד שירותים שאפשר לקבל כיום, בצורה מקוונת, שלא ניתן היה להשיג בעבר. הרי ההתעסקות עם המוסדות הממשלתיים היא מאוד קשה ודורשת המון בירוקרטיה וטפסים, אך כאשר השירות הופך למקוון, אפשר לעשות דברים בקלות מרבית, עם התעסקות וקושי מינימליים, בכל שעה שהיא. אחד השירותים המעניינים ביותר שמספקת הממשלה הוא שירות הר הביטוח הממשלתי של משרד האוצר. הר הביטוח הוא למעשה מנוע חיפוש שאמור לעזור לאנשים למצוא במדויק את כל המידע על פוליסות הביטוח והקרנות השונות שלהם שנאגרו עם השנים. מדובר במידע יקר ערך ששווה הרבה מאוד כסף.
סוכן ביטוח עם המלצות

הר הביטוח הממשלתי הוא כלי חשוב מאוד שכל אחד חייב להכיר. מכיוון שלרובנו יש הרבה מאוד פוליסות ביטוח וקרנות השתלמות וגמל שנאגרות עם השנים, לעיתים קל מאוד לשכוח ולא לשים לב שאנחנו משלמים דמי ניהול בכמה מקומות במקביל שלא לצורך. אנשים רבים לא מבינים בתחום הזה, של הפרשות פנסיה ודמי ניהול וסומכים על מקום העבודה שלהם שיעשה סדר. עם זאת, כאשר עברתם מקום עבודה, אין זה אומר שקופת הגמל עוברת אתכם באופן אוטומטי. לכן, יש הרבה אנשים שמחזיקים בהרבה קופות וקרנות ללא צורך, ובנוסף, יש להם כסף שנמצא ללא פעילות ויכול להימשך או להיות מועבר למקום טוב יותר. מומלץ להיעזר בסוכן ביטוח פנסיוני שיעזור לכם לעשות סדר בבלגאן. 

לעשות סדר

הר הביטוח הממשלתי נמצא כאן כדי לעשות סדר ולעשות שירות חשוב ומקוון, אשר יהיה קשה מאוד לעשות אותו בדרכים אחרות. הכלי הזה נמצא פה כדי לחסוך לאזרחים כסף בכך שהוא נותן להם תמונת מצב מעודכנת לגבי הכסף שלהם והתשלומים שלהם לחברות הביטוח ולבנקים. לאחר שמבינים את תמונת המצב, שמוגשת בצורה מאוד ידידותית לעין, אפשר לפעול על מנת לבטל או לעדכן פוליסות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.