לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שוק ההון הוא אחת ההמצאות היותר מעניינות של המין האנושי, ומפתח משמעותי לצמיחה כלכלית נכונה ואיתנה. כמו כל שוק, גם שוק ההון הוא מקום מפגש של קונים ומוכרים, ובעצם של אינטרסים: מצד אחד חברות שזקוקות להון על-מנת לנצל הזדמנויות עסקיות (פיתוח מוצרים חדשים, הרחבת פעילות ועוד), ומצד שני בעלי הון שאין להם את היכולת או הרצון להשתמש בו בעצמם לפעילות עסקית ובכל זאת הם מעוניינים להפיק מהכסף שצברו רווח נוסף. שוק ההון מתווך באופן יעיל בין הגופים העסקיים שזקוקים למשאבים כספיים לבין בני האדם הפרטיים שמחפשים להשקיע את הונם בחוכמה, ובכך מייצר מצבי Win-Win כמו גם פלטפורמה לצמיחה של הכלכלה כולה. עוד כדאי לציין שגם ממשלות נעזרות בשוק ההון כדי לגייס הון, בין אם לטווח קצר ובין אם לטווח ארוך.

לימודי תעודה שוק ההון
החלוקה המבנית הבסיסית של שוק ההון היא לראשי ומשני. בשוק הראשי מתבצעות הנפקות חדשות בתיווך של בתי השקעות, ואילו בשוק המשני ניירות הערך נסחרים לאחר שכבר הונפקו, והמסחר מתבצע בעיקר בין משקיעים פרטיים ללא מעורבות החברות (ובתיווך של בנקים או בתי השקעות). באופן טבעי ישנו קשר הדוק בין השוק הראשי למשני, ועוד כדאי לדעת שלצד השוק המידי (זה שבו פקודות קנייה ומכירה מתממשות בהווה) ישנו גם שוק עתידי.

הנחיצות של שוק ההון לכלל הגורמים בכל משק, ריבוי האפיקים והאופציות בו והמורכבות שלו מחייבים את אנשי המקצוע שעובדים בתחום להצטייד במגוון כלים ובידע רחב היקף. התגמול בהתאם: מנהלי תיקי השקעות למשל עשויים להגיע למשכורות של 25,000 ש"ח בחודש (לפני בונוסים ועמלות), ואילו יועצי השקעות מתחילים ברמת שכר של 8,000 ש"ח בחודש ותוך מספר שנים מכפילים אותה (גם כן לפני הטבות שונות). במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד את התחום ולהפוך תוך שנתיים לחלק משוק ההון - כאנשי מקצוע מבוקשים שזוכים לשכר נאה. לימודי השקעות והצאת רשיון יכולים להיות מתגמלים במיוחד בשוק העבודה לאחר מכן. 

שוק ההון מה זה

ניהול של משק בית בישראל הוא מורכב מאוד לאור יוקר המחייה. אנשים לא באמת יכולים לחיות חיי מותרות, ויש הגבלות מוסכמות ולא מוסכמות בין כל בני זוג. עם זאת, אנשים רבים מחפשים את הדרך להכניס עוד קצת כסף הביתה כדי לשפר את המצב הכלכלי, ויש לא מעט דרכים לעשות זאת. הדרך הטובה והמעניינת ביותר היא ללא ספק דרך שוק ההון. אנשים שרוצים להכניס בצורה פאסיבית ולהיכנס לעולם מסקרן ובעל פוטנציאל רווח גדול, עושים זאת בעזרת כניסה לשוק ההון. כאשר אנשים שואלים את עצמם שוק ההון מה זה הם מבינים שמדובר בתחום סבוך ודינמי מאוד, עם שליטה חלקית וסיכון ממשי.

עבודה בשוק ההון ללא נסיון

כדי לעשות את הכניסה אל תוך שוק ההון בצורה נכונה ומבוקרת, חשוב לעבוד עם יועץ השקעות טוב ששוחה בחומר. יועץ השקעות איכותי יידע להקטין את הסיכונים למינימום ולהעלות את פוטנציאל הרווח למקסימום וכך, כולם יוצאים נשכרים – הלקוח עם כסף ביד והיועץ עם עמלות נאות. כל זאת על מנת להשיג את כסף הכיס הזה, שנעשה בצורה פאסיבית. התחום מושך לא רק אנשים פרטיים, אלא גם יועצים בפוטנציה.

מכל הכיוונים

ההשקעות הן מפתות מאוד ואנשים רוצים להרוויח בגדול, גם מן העבר השני של המתרס. יש המון אנשים שרוצים להפוך ליועצים או להבין בעצמם בתחום על מנת להשקיע בצורה חכמה וגדולה יותר. כדי לעשות זאת, צריך לקבל הכשרה מתאימה, כמו זו שמקבלים במכללת אורין שפלטר. המכללה מציעה מסלולי לימודים שלמים ואף קורסים ספציפיים בתחום של קורס שוק ההון, והיא עושה זאת בצורה איכותית וממוקדת. בשוק ההון חשוב להבין שיש סיכונים, ושגם יועץ טוב לא מבטיח רווח. אל התחום צריך להיכנס בזהירות מרבית, לבחון את כל הסיכונים, אך הכל מתחיל בבסיס טוב, שנמצא אצל אורין שפלטר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.