לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

התמקדות בלקוח

אין הרבה אנשים שיכולים להגדיל ולמקסם את הרווח של אנשים אחרים. מרבית בתי העסק מתמחים בלגרום לאנשים להוציא כסף, אך בתי השקעות, שכוללים יועצי השקעות, מתמקדים בכך שהלקוח ירוויח וירצה להשקיע עוד על מנת לייצר הכנסה פאסיבית שתעזור לו מאוד מול יוקר המחייה במדינת ישראל. יש הרבה מאוד בתי השקעות בישראל, אשר נותנים את הערך המוסף עבור הלקוחות שלהם, ובתוך כך, גם הרבה יועצים פרטיים שיכולים גם הם להיות אפקטיביים מאוד.

יועץ השקעות פרטי יכול לייצר מספר אפיקי השקעה עבור הלקוחות שלו, בין אם בשוק הנדל"ן או בשוק ההון, וגם אם התמחור שלו גבוה, ההשקעה מחזירה את עצמה במהרה. הרבה אנשים רוצים להיכנס לתחום ומבינים כי באורין שפלטר מקבלים את ההכשרה הנכונה והטובה ביותר בישראל.

יועצי השקעות פרטיים הם אנשי מקצוע שמציעים שירות רב ערך שעשוי להניב לנו רווחים נאים. יחד עם זאת כשמחפשים יועץ השקעות פרטי מחיר השירות הוא כמובן פקטור בבחירה, והנטייה הטבעית של רובנו היא לחפש איש מקצוע שגובה סכום נמוך ככל האפשר עבור הייעוץ. סקר שוק הוא כמובן התנהלות נכונה בכל מצב, ומומלץ לבחון לצד המחיר גם מרכיבים נוספים - ובפרט כדאי להעדיף יועצי השקעות פרטיים שאין להם שום קשר עסקי לגופים פיננסיים כאלה ואחרים, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שכל ההמלצות שלהם הן אך ורק לטובתכם הגבוהה (חשוב להדגיש שעל-פי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקים, שחוקק ב-1995, יועצים מחויבים לפעול אך ורק למען טובת מקבלי הייעוץ).

ייעוץ השקעות עשוי להינתן באופן חד-פעמי או במתכונת של ליווי שוטף של הלקוח. בכל מקרה מהות השירות היא מתן המלצות בלבד - יועצי ההשקעות מנועים מלבצע פעולות עבור לקוחותיהם (רק מנהלי תיקי השקעות מוסמכים לעשות זאת). את ההמלצות מספק היועץ על סמך הצרכים הספציפיים של כל לקוח, הן בהווה, הן בעתיד הקרוב והן בטווח הרחוק, ועל בסיס העדפותיו (למשל רמת שנאת הסיכון). בהתאם יכולות הקשב של אנשי מקצוע אלה חשובות מאוד גם כן, ואין סיבה להסתפק ביועצים שרק מתמצאים בנעשה בשוק ההון.

עוד דגש חשוב הוא קיומו של רישיון מטעם הרשות לניירות ערך. ייעוץ (למי שאינו בן משפחה) ללא רישיון שכזה הוא עבירה על החוק. על-מנת לקבל רישיון ייעוץ השקעות ולזכות בהזדמנות לעסוק בתחום מרתק ולהרוויח סכומי כסף נאים יש לעבור 5 מבחנים שעורכת הרשות לניירות ערך - בכלכלה, ניתוח ניירות ערך, דיני ניירות ערך, חשבונאות ומימון וסטטיסטיקה - וכן להשלים סטאז' של 6 חודשים. במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד בקורסי הכנה לקראת המבחנים הנ"ל ולעבור את המסלול כולו בשנתיים, גם אם אין לכם כל יודע קודם בתחום.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.