לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

דרך אחרת לכסף

יוקר המחייה בישראל מהווה בעיה גדולה ולכן, אנשים מחפשים אחר דרכים אחרות לעשות כסף. אנשים רבים פונים לתחום של שוק ההון, כאשר הוא זה שיכול לעשות את ההבדל, אם משחקים בו נכון ופונים לאנשים הנכונים. כדי להפוך לשחקן משמעותי בשוק ההון, ולא להרוויח או להפסיד סכומים קטנים בסיכון נמוך, יש להשתמש בשירותים של יועצי השקעות איכותיים המטפלים בתיקים.

מנהל תיקי לקוחות טוב יכול להמליץ, לסייע, להגדיל את הרווח במינימום סיכום ובאופן כללי, לגרום לכסף שלכם לעשות כסף נוסף מבלי מאמץ נוסף. במכללת אורין שפלטר ניתן ללמוד את המקצוע של ניהול תיקים בצורה פשוטה, פרקטית וישירה, ולהיכנס לתחום עם הרבה מאוד כלים שיעזרו להתפתח ולהרוויח.

מנהלי תיקי השקעות הם אנשי מקצוע שהביקוש לשירותיהם נמצא במגמת עלייה. הסיבה לכך פשוטה: יותר ויותר בני אדם מבקשים להשקיע בחוכמה סכומי כסף פנויים שברשותם, ומבינים כי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להסתייע במומחים לשוק ההון ולמעשה אף להפקיד בידיהם המיומנות את תיק ההשקעות.

בהתאם, נהנה כל מנהל תיקי השקעות מרמת שכר גבוהה (10,000 ש"ח בראשית הדרך, 20,000-25,000 ש"ח לחודש כשצוברים ניסיון) ומסביבת עבודה איכותית. יתרון נוסף של העבודה בניהול תיקי השקעות הוא האפשרות לבחור בין עבודה כשכירים (בבתי השקעות, שמטבעם מספקים יציבות תעסוקתית בנוסף ליתרונות הנ"ל) לבין עבודה כעצמאים. הקמת עסק עצמאי מאפשרת הגעה להכנסות גבוהות במיוחד, ובפרט אם אתם חרוצים ומעניקים שירות מכל הלב. לימודי ניהול השקעות מתאימים לאנשים הרוצים להרוויח הרבה כסף ומוכנים לעבוד בהתחלה קשה בשביל העתיד. 

מנהל תיקי השקעות דרושים

על-מנת לעסוק בניהול תיקי השקעות נדרש רישיון. את הרישיון מנפיקה הרשות לניירות ערך למי שעוברים 6 מבחנים ומשלימים סטאז' של 9 חודשים. במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד בקורסים שיעזרו לכם להתכונן לכל המבחנים (בכלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, דיני ניירות ערך, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים), ולעבור את כולם בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי. אפשר לבחור בין לימודים בכיתה לבין לימודים מהבית, כשבכל מקרה ההכנה כוללת למידה ממיטב המרצים בתחום ותרגול נרחב של חומר הלימודים (בין השאר באמצעות אתר האינטרנט שנבנה עבור כל קורס ושמכיל שלל שאלות ותרגילים דומים לאלה שמופיעים במבחנים). למעשה, גם ללא ניסיון קודם או כל ידע בתחום תוכלו להשלים את כל הדרישות של הרשות לניירות ערך תוך שנתיים ולהתחיל להתפרנס כמנהלי תיקים.

עוד כדאי לדעת כי לאורין שפלטר חברת השמה משלה. החברה מתמחה בהשמה בשוק ההון ובפרט מאפשרת לבוגרות ולבוגרים להפוך למנהלי תיקי השקעות מיד עם סיום הלימודים. אם אחרי כל זה אתם עוד שואלים את עצמכם האם כדאי ללמוד ייעוץ השקעות או ניהול תיקים אנו ממליצים לכם לקרוא באתר שלנו על המסלול ולדבר עם סטודנטים לגבי המלצות. 

האם כדאי ללמוד ייעוץ השקעות

ההכנסה הממוצעת בישראל לא מאפשרת לאנשים לחיות חיי מותרות ורוב האנשים צריכים להגביל את עצמם כדי לשמור כסף לדברים החשובים. אנשים שרוצים לעשות מעט יותר ולהיכנס לעולם מסקרן ובעל פוטנציאל רווח גדול, עושים זאת בעזרת כניסה לשוק ההון. שוק ההון הוא שוק סבוך ודינמי מאוד, וגם אם אנשים מבינים בו, עדיין אין שליטה מלאה והסיכון קיים. בתור אדם ממוצע, כדי לעשות את הכניסה הזו לשוק ההון בצורה נכונה ומבוקרת, חשוב לעבוד עם יועץ השקעות טוב. יועץ השקעות איכותי יידע להקטין את הסיכונים למינימום ולהעלות את פוטנציאל הרווח למקסימום וכך, כולם יוצאים נשכרים – הלקוח עם כסף ביד והיועץ עם עמלות נאות.

לימודי יעוץ השקעות לנשים

מן העבר השני, הרבה מאוד אנשים רוצים להיכנס לתחום של ייעוץ השקעות בתור יועצים ועובדים בבתי השקעות. התחום הזה הוא מאוד מאתגר, רווחי ובעל מוניטין טוב, ומעל הכל, יש אפשרות לעזור לאנשים להשיג הכנסה שהיא פאסיבית. הכסף הזה נעשה ללא מאמץ פיזי ממשי ולמעשה הכסף הוא זה שעושה את הכסף הגדול יותר. הרבה אנשים שואלים את עצמם האם כדאי ללמוד ייעוץ השקעות והיכן כדאי לעשות זאת, והתשובה, ברוב המקרים, היא במכללה המקצועית של אורין שפלטר.

משני הכיוונים

המכללה של אורין שפלטר היא האיכותית ביותר בישראל בתחום הכלכלה, והיא מציעה מסלולי לימודים מקוצרים ופרקטיים עבור הרבה אנשים שרוצים לשמור על אורח חיים נורמלי בזמן הלימודים, מה שלא תמיד מתאפשר כדי הולכים למכללה גדולה או לאוניברסיטה. שוק ההון הוא מפתה מאוד ואנשים רוצים להרוויח בגדול, הן כלקוח והן כיועץ. חשוב מאוד להבין שיש סיכונים, שייעוץ ההשקעות הוא תחום מורכב ושכדאי לקבל הכשרה נכונה ומקיפה על מנת להצליח להביא את הערך המוסף עבור הלקוח, כדי לגרום לו להרוויח.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.